Korte voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling

• Maker
    Discussie

• Jan ML Bosmans
    Deelnemer

Hallo. Ik ben JanMLB. Ik woon in de omgeving van Antwerpen. Al van toen ik een tiener was, droomde ik van een Porsche 911. Nu ik jarig ben en zes jaar van mijn pensioen verwijderd (mag ik hopen), heb ik in een vlaag van zottigheid een 14 jaar oude Porsche 996-4 gekocht, weliswaar met een jaar garantie. Foto’s kan ik nog niet tonen, de auto is nog niet opgeleverd. Ik kijk er wel erg naar uit! Ondanks het vele negatiefs dat over dat type geschreven wordt, vind ik het een bloedmooie auto!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
      • nog eentje …

[quote=”Rocco” post=176811]Beste anti diefstal die er is :up:[/quote]
          Bwa…

😯 8) :engeltje:

Btw… Machtige kleur! :up:

STP! Great!

Beste anti diefstal die er is :up:

Hey Jan MLB,
                  Mijn *porsche komt van de eerste eigenaar, een architect uit Italië.
                  Ik ben er ook “toevallig” op gevallen via, via…
                  Heb hem in Januari 2014 gekocht met 117000 km op de teller en was echt in perfecte staat!
                  Ondertussen staat er al 121000km op de teller en ik ben nog steeds zo blij als een kind telkens ik er in kan rijden 🙂
                  De 996 is idd misschien niet “de” populairste model maar de 996 4S vindt ik echt SUPER mooi.
                  Jou kleur vind ik ook echt leuk. Is zo is iets anders dan een zwarte of een zilver kleurig model.

veel plezier met je mooie *porsche

Och moeders…
                    Niks van aantrekken 🙄
                    De mijne is altijd 2x kwaad: de eerste keer als ik hem koop (Watte? Zoveel geld voor zo’n een oud wrak? En ge gaat daar kosten aan hebben, etc, etc…) en de 2e keer als ik hem dan weer wegdoe (Watte? Die schonen auto? En ‘t was zo ne goeien, etc…) :mrgreen:

[quote=”deepee” post=175789]nu je er op begint te letten kom je de kleur vaker tegen op de gewone modellen

Vandaag zag ik mijn moeder. Tot mijn ontsteltenis haat ze de kleur! To add insult to injury voegde ze eraan toe dat ze had gehoopt dat het een tijdelijke wagen was… 🙁 Nu ja, je kunt nooit goed doen voor iedereen… Ik kruiste overigens vandaag een witte 911 in Ekeren. Die zie je ook niet zo vaak!

nu je er op begint te letten kom je de kleur vaker tegen op de gewone modellen

Hoi Davidoff!

Dat is hem inderdaad! Ik ben er louter bij toeval op gevallen, ik was zelfs niet van plan om een Porsche te kopen, al droom ik er al van sinds mijn tienerjaren! Ik moest bij Carglass zijn omdat de voorruit van de BMW kapot was door de hagelstorm van 8-9 juni. De Porsche stond voor de Beerensgarage ernaast en toen ik zag hoe weinig ze ervoor vroegen, kon ik mijn ogen niet geloven! Ik dacht dat mijn vrouw zou denken dat ik gek geworden was maar zij was net heel enthousiast, vooral over de kleur. Na enkele dagen van wikken en wegen heb ik de emotie laten prevaleren op de rede. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Blij ook dat jij jouw droomwagen gevonden hebt. Waar komt die vandaan? Proficiat, en veel plezier ermee!

hey Jan, proficiat met je mooie Porsche 🙂
                            Blij te lezen dat er een nieuwe 996 in het Antwerpse rondrijd 😉

Kan het zijn dat deze wagen bij de Porsche Classic van bij Beerens komt? Heb er daar vaak één op hun website gezien met dezelfde kleur!
                            Was toen aan het twijfelen maar heb uiteindelijk voor een recentere 996 gekozen nl een Carrera 4S cabrio, om als “funwagen” te kunnen rondtoeren ;–)

veeeeeel plezier ermee en misschien tot binnenkort in Antwaaaaaarpe

[quote=”Harley49″ post=174293]Valt lekker dubbel op.
                              Geel en een P.
                              Ziet er heel sportief uit.
                              Heel veel rijgenot en veilige km’s[/quote]

Dank je!
                              Het is wel oranje, hoor! GT3-kleur, wist een collega-Porschekenner.

Ik rij er een of twee keer per week mee naar mijn werk via de E17 Antwerpen-Gent. Het valt mij op hoe weinig Porsches je wel ziet op de weg. Ik onderdruk de neiging om er elke dag mee te vertrekken, dat zou een aanslag zijn op mijn portemonnee en zou mijn BMW 525d (momenteel weliswaar met zware hagelschade) groot onrecht aandoen.

Als je die twee afwisselt, dan besef je telkens weer wat het verschil is tussen een rasechte sportwagen en een prachtige auto waar je niet mee rijdt maar die jou comfortabel van A naar B brengt. Emotie versus ratio. Voor beide is er plaats.

Valt lekker dubbel op.
                                Geel en een P.
                                Ziet er heel sportief uit.
                                Heel veel rijgenot en veilige km’s

Welkom – de kleur staat goed bij dit model – veel rijplezier :salut:

Zeer mooie kleur, alleen daarvoor zou je hem kiezen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.