Korte voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling

• Maker
    Discussie

• Jan ML Bosmans
    Deelnemer

Hallo. Ik ben JanMLB. Ik woon in de omgeving van Antwerpen. Al van toen ik een tiener was, droomde ik van een Porsche 911. Nu ik jarig ben en zes jaar van mijn pensioen verwijderd (mag ik hopen), heb ik in een vlaag van zottigheid een 14 jaar oude Porsche 996-4 gekocht, weliswaar met een jaar garantie. Foto’s kan ik nog niet tonen, de auto is nog niet opgeleverd. Ik kijk er wel erg naar uit! Ondanks het vele negatiefs dat over dat type geschreven wordt, vind ik het een bloedmooie auto!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
      • [quote=”Jochen” post=173764]Is idd wel speciaal en gelijk knap.
        En kan idd alleen maar bevestigen wanneer je rustig op de snelweg rijdt (150 km/u op cruise) een 996 een heel zuinige auto is.[/quote]
        “Heel zuinig” is misschien wat overdreven maar hij verbruikt niet méér dan de Volvo 960 waar ik in de jaren ’90 mee rondtoerde. Die had een 2,5 liter zespitter van 170pk maar hij was wel een stuk zwaarder.

ken

welkom op het forum Jan en veel plezier met je 996!!! de kleur staat de wagen zeker je kan er ook niet naast kijken.

Prachtige kleur

Nog nooit gezien en reeds vele malen in Knokke gezeten

Succes met je porsche

Vreemd dat jullie de auto niet eerder hebben opgemerkt, aangezien hij toch jarenlang in België (omgeving Knokke) moet hebben rondgetoerd.

S2

Welkom!

En je zal toch wel een van de herkenbaardere forumleden worden 🙂

Ik wil zeker zwaaien maar vermoedelijk zul jij mij eerder opmerken dan omgekeerd! 😀

Wat aantallen auto’s betreft (jouw signature): wij hebben er nu vijf en dat zijn er minstens twee te veel! Twee tubodiesels (525d en 9-3), een verroeste Vito, de Polo van mijn overleden schoonvader… en nu de 996!

Het probleem is dat we voor de vier eerste praktische toepassingen hebben. Onze jongste is er alleen voor de fun bijgekomen maar als je al die taksen en verzekeringen ziet is het toch wel even slikken! Bovendien zijn de Beamer en de Saab momenteel onverkoopbaar wegens hagelschade.

… en plots lijkt mijn grijze 996 oersaai. Proficiat met je auto én de gewaagde kleur, anoniem zal je hier niet echt mee rondrijden. #zwaaizwaai bij gelegenheid!

Is idd wel speciaal en gelijk knap.
                      En kan idd alleen maar bevestigen wanneer je rustig op de snelweg rijdt (150 km/u op cruise) een 996 een heel zuinige auto is.

150.000

Maar zoals gezegd: gisteren 2/3 snelweg gedaan.

:applaus: proficiat met je prachtige *porsche

Welke kmstand heeft ze ondertussen?
                            Ik heb een gem.verbruik van 12.9..

Speciaal kleurke :up: :up: :up:

Dank allemaal voor jullie sympathie en enthousiasme!

Ik heb hem vandaag van dak tot wielen laten keuren door een Porschefanaat en die kon er geen vlekje aan bespeuren. Hij rijdt ook ronduit fantastisch. Vandaag 11,2 l/100km verbruikt bij 2/3 snelweg en de rest stad. Ik heb qua snelheid wel niet overdreven op de E17.

Welkom Jan :drink:
                                  Mooi kleurtje inderdaad :up:

Ferme kleur! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.