Korte voorstelling, Glenn

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling, Glenn

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden

Mijn naam is Glenn Op de Beeck, ondertussen al 34. Afkomstig uit Beerzel.
    Al geruime tijd ben ik bezig met VW en Audi. Ik zie een wagen graag iets lager en met een mooie velg op, subtiel, niks extreem.
    En sinds jaar en dag al een Porsche liefhebber en nu is het er eindelijk van gekomen.

Binnen 3 weken staat men 1ste Porsche in de garage.
    Het is geworden.
    Een ’89 slate grey 964 C4. :happydance:
    De plannen ermee.
    1. Volledig op orde zette (klein roestplekje onder het raam)
    2. Schroefkit en 18″ velgen.
    3. Genieten!!

Als hij in de garage staat volgen er zeker nog foto’s.

Glenn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • [quote=”Ibiz@ke” post=173917]18″ all the way en nen tree lager :first: :first: :first: :first:[/quote]

Mijn gedacht… :drink:

G.

vraagje: zitten je parkeerlichten standaard in de pinkers of wordt dat een porbleem als je volledige brake air-ducts plaatst op de plaats van de mistlampen?

18″ all the way en nen tree lager :first: :first: :first: :first:

Zo is het Ken … en de wtl …

ken

knap terug een 964 knap ben benieuwd naar het vervolg.

idd ik zou het ook bij 17 houden, het onderstel is niet gemaakt voor 18inch, gebruik de zoekfunctie zeker eens 😀
              enkele de turbo versie is een uitzondering bij de 964 en ook de jubileum versie als ik mij niet vergis.

Voor mij persoonlijk is de 964 net iets te recent maar in deze kleur kan ik hem zeker nog wel apprecieren. Knap! :up:

Inderdaad, schone *porsche dus…meer foto’s 😀

S2

Ben al benieuwd naar de volgende foto’s 🙂

:up: no probs

[quote=”The Eagle” post=173773]Mooie 911!
                        De ruitenwissers horen lager te zitten in de horizontale stand. Misschien zijn ze verkeerd gemonteerd?
                        Succes ermee![/quote]

Dat was nu het 1st dat ik dacht als ik gisteren naar de keuring reed, die ruitenwissers staan vol in men zicht.
                        Nu ben ik net gaan kijken en ze stonden idd verkeerd.
                        Quick fix, ff moertjes los, verwisselen en een beter zicht. 😀

Alvast bedankt om me er nog is op te wijzen.

G.

Mooie 911!
                          Ik zou het bij 17 duim velgen houden (op een 964 is dat aangenamer/levendiger/bewegelijker rijden)
                          en ik zou voor zilverkleurige gaan.
                          De ruitenwissers horen lager te zitten in de horizontale stand. Misschien zijn ze verkeerd gemonteerd?
                          Succes ermee!

Knap auto in knap en discreet kleur!
                            Veel rijplezier gewenst…

Oldtimer keuring is in orde. Wel 2x moete gaan, 1 licht stond niet juist.
                              En of hoe België nen hoop zever is, oldikeuring, 12.5€. Herkeuring voor 1 licht, 15.8€… :applaus:
                              Een halve dag gespendeerd bij de DIV, woensdag komt men nrplaat eraan.
                              Vanaf dan open ik een topic bij algemene foto’s, zodat de veranderingen gevolgd kunnen worden.
                              Tot dan heb ik deze nog…

G.

[quote=”dirk l” post=172932]
                                Persoonlijk zou ik er zilverkleurige velgen onder zetten, maar over kleuren en smaken……………………[/quote]

Deze wielen zullen er alvast niet lang onder blijven.
                                Ben al volop op zoek naar een meerdelige 18ers. Of ze zilver gaan zijn…??? 😈

G.

Mooi :up:
                                  Veel plezier ermee en veilige kilometers !
                                  Persoonlijk zou ik er zilverkleurige velgen onder zetten, maar over kleuren en smaken……………………

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.