Korte voorstelling van mezelf.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling van mezelf.

• Maker
    Discussie
  • Hai Porsche Forum en leden,
    Ik zal mij in het kort even voorstellen: Mijn naam is Dave, veertiger, ben een kleine zelfstandige uit de regio Kortrijk.
    De passie voor Porsche heb ik reeds van kleinsaf. Mijn ouders hadden vroeger een autogarage en mijn pa heeft altijd met Porsches 911 gereden.
    Vandaar de Porsche microbe:)
    Mijn huidge wagens zijn een BMW 5 Touring en een new beetle voor de vrouw.
    Wegens een dochtertje en een tweede spruit op komst, nog steeds zelf geen 911 gekocht, maar wie weet:)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Welkom op het Porsche forum.

welkom op dit prachtige forum

Welkom Pierrot, een streekgenoot dan nog!

Ik begrijp je volkomen:))

Klinkt aanlokkelijk, maar vind hem persoonlijk niet zo geslaagd.

Dankjewel.
                342636d29a5bd468595aa099bf565368.jpg

welkom.

Welkom Dave. Hopelijk komt je droom van een 911 uit. En op het forum hier rondsurfen gaat je alleen maar meer overtuigen 🙂

welkom op dit forum!!!

Een extra kindje kan geen reden zijn om de aanschaf uit te stellen 🙂
                      Ikzelf heb 3 kids en een 987. Ideaal om even het hoofd leeg te maken (2 seater, snap je … 🙂 )

welkom,
                        maar een tweede spruit op komst mag geen hinderpaal zijn om met een elfje te rijden.
                        tot een jaar of 10 passen koters perfect op de halve zitjes.

Welkom Dave.
                          Misschien een idee om een Panamera in de plaats van de Beetle te nemen? 🙂

Wim

Welkom op het forum Dave, en wie weet komt je droom uit.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.