Korte voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Ik wil me graag even voorstellen aangezien ik nieuw op het forum ben. Ik ben Freddy en woon in Tremelo. Ik heb enkele weken geleden een Porsche 944 S2 Cabrio uit 1990 gekocht. Ik was reeds enkele jaren grote porsche liefhebber en eindelijk heb ik mijn eigen porsche. Ik ben er heel blij mee en ook mijn vrouw krijgt de glimlach niet van haar gezicht als we een toertje maken in het prachtige weer van laatste week 😀 .

Ik hoop dat ik hier op het forum veel kan leren zodat ik mijn porsche wat zelf kan onderhouden (kleine dingen toch).

Alvast aangename kennismaking met iedereen die dit leest en Foto´s van men wagen volgen.

Mvg

Freddy

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Welkom op het forum….en…al lid van de TACB????

Welgekomen mede waterkoker rijder 😉

welkom, ben benieuwd naar enkele pics 😆

Welkom,
            FOTO’S FOTO’S FOTO’S 😆

welkom Freddy.

enjoy the *porsche

is er al iemand over foto’s begonnen, zoniet: pics ore it didn’t happened.

enjoy the forum, tips komen, wees gerust.

Welkom hier Freddy. 😀

Leuk dat je samen met je vrouw zo kunt genieten van de P. Alleen jammer dat het mooie weer zowat op zijn einde aan het lopen is.
                Dagen om cabrio te rijden zullen dus schaars worden… 😕

Goed dat je zelf al over de foto’s begint, want die zien we natuurlijk enorm graag! :mrgreen:

welgekomen hier en ze gaan zeker nog naar fotos vragen …

Welkom Freddy

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.