Kosten aanschaf Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Kosten aanschaf Boxster

• Maker
    Discussie
  • Wat zijn de kosten bij de aanschaf van een 2.5 Boxster uit 1999, zoals;

– BIV
    – Jaarlijkse rijtaks
    – Jaarlijkse BA verzekering
    – Andere…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • Ingeschreven voor 1 Maart 2012 was het iets minder BIV he :
      Verkeersbelasting: 511,56 euro
      Opdeciem gemeente: 51,16 euro
      BIV: 371.70 euro

🙂

Vandaag een dagje gaan shoppen te Maastricht en bij het thuiskomen een mooi geschenk ik de bus, een briefje van de vlaamse overheid… !

Verkeersbelasting: 511,56 euro
        Opdeciem gemeente: 51,16 euro
        BIV: 449,15 euro

Nu weten we wat de kosten zijn om mijn Boxster op de baan te zetten 🙄

@Zimmerman: zo vlakbij wonen en u nog niet 1 keer gezien… 😮

Ik betaal bij Touring voor een 2.7 met 162 kw op jaarbasis 382 EUR.
          BM= 0, heb wel korting wegens verschillende contracten bij Touring.
          Kilometerbeperking is 10.000/jaar. Geen andere beperkingen.
          Voor de 924 betalen we 255 EUR per jaar, zelfde voorwaarden als hierboven.

Opgepast, als je contact neemt met Touring heet het dat ze geen Porsche verzekeren. :sleep:

Bij mij was het 430 euro (argenta) , wel met beperking van 12000km per jaar

Heb verzekering op jaarbasis aangekregen, 439 euro BA + rechtsbijstand.

Je hebt een PB.

Ja, ik overweeg het (om medische reden)hem te koop aan te bieden .
                  Je kan altijd eens komen zien . Daar kan je altijd iets uit leren .
                  Hij staat in Beerse bij Turnhout

Zou je het overwegen hem te koop aan te bieden, dan mag je mij iets laten weten.

Boxster 2.5 ’99 zilver,18″,turbo zetels,volledig orgineel

@ Danny:de reden was vrij simpel, het koppel heeft besloten na mijn bezoek en testrit om de wagen niet meer te verkopen… Welke kans heb jij voor mij misschien in jouw garage staan?

Anoniem

Niet wanhopen, er staan massa’s boxsters te koop. Er zal toch wel ene goeie tussen staan ?

Misschien staat die kans bij mij in de garage .
                            De rede waarom is omdat ik een paar weken terug een transforaminele infiltratie (spuiten in de rug)heb gekregen .

kan maar beamen wat Funny zegt, meestal doe je eerst veel moeite voor niets en daarna komt de echt goede kans ineens vanzelf 😉

welk was de rede

Niet wanhopen ,net op het moment dat je er niet meer op rekent dient er zich meestal iets moois aan .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.