Kosten verzekering 987

Home Forum Porsche Talk Kosten verzekering 987

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de rekening van de verzekering gekregen en vind die precies nogal aan de dure kant.

Ik betaal 452,75 Euro voor BA + rechtsbijstand. Dit is bij AG.

Betreft een Boxster van 2007, Bonus-malusgraad: -2

Zijn er hier die (aanzienlijk) minder betalen?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Dat is straf, als ik een simulatie maak bij Corona dan kom ik slechts enkele euro’s goedkoper uit dan wat ik heden betaal en dus met andere woorden niet de moeite om te veranderen. En ja, dezelfde voorwaarden en bonus-malus….

Betaal 285 euro BA inbegrepen plus 2de chauffeur wel zonder glasbreuk en diefstal bij Corona Direct en dit voor 6.000km per jaar

[quote=”patrickvb” post=160282]375 EUR is een scherpe prijs. Geen beperkingen?[/quote]

Familie van Donald Muylle? :happy:

Neen geen beperkingen :driver:

375 EUR is een scherpe prijs. Geen beperkingen?

Net de rekening betaalt ,voor nieuwe Boxster BJ 2014 bij AXA 375 € + omnium 1537 € bonus malus 0

Correcte prijzen, niets aan de hand zou ik zeggen.

Tja,Het is ook mijn 2de wagen en ik ben de enige die ermee rijd. Maar mijn daily driver staat op de firma en de *porsche staat privé, dus ik vrees dat dat niet in aanmerking komt.

Maar goed om te horen dat dit normaal is. Ik ben nogal trouw aan mijn verzekeringsagent, maar soms loont het toch eens de moeite om rond te horen.

Een aantal jaar geleden vroeg AG 950 euro om mijn boot BA te verzekeren. Ben toen naar een nederlandse maatschappij gegaan en betaalde daar 340 euro voor een OMNIUM verzekering! Vandaar dat ik hier nu ook de vraag stelde.

Perfect normaal
                      MAAR ik verzeker de mijne bij AXA als 2de wagen betaal net geen 275 euro RB incl. (niet exclusieve bestuurder)

Pitchie is normaal ik betaal het zelfde bij Ag en is een correcte premie .

Nope. Lijkt mij normaal. Ik betaal 441,14 voor eentje van 2005. Bonus malus 0. Extra korting van Argenta inbegrepen…..

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.