kostprijs radiator 986 / 996 ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster kostprijs radiator 986 / 996 ?

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand een idee wat een nieuwe radiator voor een 986/boxster ongeveer zou kosten?

grtz 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • tuurlijk, maar daar heb ik momenteel de tijd niet voor

ik werk fulltime + werken in de zaak van men moeder + zelfstandige in bijberoep + bezig aan men bouw, het moet ergens stoppen 🙂

WB

Kan je zoiets ook niet gemakkelijk zelf doen? De bumper eraf halen is toch niet zo’n groot werk en dan zit je er toch aan? Of zie ik dat verkeerd?
        Wim

heb slechts 1 laten vervangen (passagierskant) zat met een lek…

294€ incl plaatsing (geen origineel porsche)

het volgende is de koppeling, want daar begint ook wat sleet op te komen 😕 (

WB

ja, en zitten er eigenlijk 2 in en heb je beide moeten laten vervangen?

en ? wat is nu de prijs 🙄

thx mannen

maar der zit ondertussen al een nieuwe in 😉

hoi,

kijk hier eens:

http://64.233.183.104/search?q=cache:Wt … cd=2&gl=be

lijkt me geen slechte prijs 🙂

Wat die hier kost weet ik niet zo meteen maar allesinds meer dan hier
                    http://www.autopartswarehouse.com/searc … 67269+9234

Ik koop al de ondedelen van mijn boxster in het buitenland, het land daar waar onderdeel X dat ik nodig heb het goedkoopst is.

Zo heb ik bijvoorbeeld mijn witte koplampen in engeland gekocht 667€ verzending incluis, uiteraard origineel en nieuw!!!!
                    Mijn dectane witte achterlichten in duitsland, witte zijpinkers in signapore.
                    Mintex remblokken in de usa.

Tja, de meeste porschisten gaan daar waarschijnlijk niet van wakker liggen of onderdeel X of Y nu 1000€ meer of minder kost maar die zal je dan ook niet in grote getallen hier tegenkomen denk ik 🙁
                    Het is misschien een beetje absurd om dat zo uit te zoeken maar je wint wel al snel enkele honderden euro’s 😀

Anoniem

[quote=”knoet”:1jheaucb]Heeft er iemand een idee wat een nieuwe radiator voor een 986/boxster ongeveer zou kosten?[/quote]
                      Heb er geen idee van, maar bel gewoon eens naar Carrera Motors (of een andere dealer) en vraag naar het magazijn, daar geven ze je telefonisch de prijs door (excl.btw 😉 ).

niemand? 🙁

het moet niet de exacte prijs zijn, ongeveer is ook al goed 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.