Koude start !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Koude start !

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik ben hier op het forum met de grootste waarschijnlijkheid diegene die met absolute voorsprong het “minst” kent van Porsche dus heb ik een vraagje voor jullie.
    Elke keer als ik mn 997 ijskoud start hoor ik 3 a ‘ seconden een soort van “licht-metaalachtige-rammelkloppen” die na enkele seconden reeds zijn verdwenen…en ik vervolgens niet meer hoor!
    De porsche kenners die ik het heb laten horen zeggen me dat er niets abnormaals is aan dat geluid…ook niet in het OPC Geel Verhellen…waar hij net op keuring is geweest…
    Zal maar proberen om het gewoon te worden zekers?
    Iemand die dit herkent….?
    Ik heb het zonet proberen op te nemen met mn Go Pro maar ik had er deze morgen al mee gereden en nu doet hij het niet meer natuurlijk… 😐
    Ik probeer het later nog eens te registreren.
    Alvast bedankt!
    Chiepe

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Merci !

Vorig jaar ook even gehad na lange (> 2 weken) stilstand in de vrieskou. Heeft te maken met de hydraulische klepregeling dacht ik. Niets erg…

Als ik het niet verkeerd heb zou dit uw kleppensysteem moeten zijn dat ge heel effkes hoort. Zolang een geratel niet blijft aanhouden no worries!

oefffffff…. :hail:
            G
            Chiepe

Geen zorg, blijkt idd normaal te zijn (997 4S).
              Heb ook die “vraagweg” afgelegd 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.