kris Van De Brande Bonheiden

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening kris Van De Brande Bonheiden

• Maker
    Discussie

• ronvos
    Deelnemer

Beste Allemaal,

wie kent er Kris Van de Brande in Bonheiden?
      Is dit een degelijk en vakbekwaam man?
      correct?

Mvg
      Ron Vos

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • @veedub33

Ik denk dat je post op de verkeerde plaats beland is . Garage Van Den Brande is in Bonheiden en niet in Merchtem.

Hallo ronvos, ben al een paar maal goed geholpen geweest door Kris. Steeds correct behandeld geweest, hij rijd zelf ook Porsche! Dus kent onze verzuchtingen. Floere.

@johan991….

Ik woon ook niet ver van Merchtem, verleden jaar daar mijn G Targa binnen gedaan voor vervangen olie, een DANSK-tussenstuk aan uitlaat (kost ongeveer 450 Eur) en nazicht elektriciteit…
            Mijn wagen heeft daar meer dan 10 weken gestaan, hij ging er eens aan beginnen als hij tijd had…
            Ik ga de wagen ophalen en vertelt mij doodleuk dat hij er 30 werk-uren aan heeft gespendeerd, maar omdat ik het was en er toch wat verloren uren zijn, diende ik er maar 25 te betalen…
            Ik had voor bijna 3000 Eur…
            Voor mij was het duidelijk, op zijn werk zal waarschijnlijk niet veel aangemerkt kunnen worden, maar hij slaat gewoon een slag in het aantal werkuren, als hij aan mijn P zal 10 uur effectief gewerkt hebben zal het veel zijn, maar ik kan het natuurlijk niet bewijzen, en dat is zijn sterke punt!
            Als je veel geld wenst af te geven, is AutoTech in Merchtem the place to be! :up:

Ook mijn garagist. Heeft het zeer druk, maar na enkele dagen offerte op mail voor groot onderhoud en geen euro meer betaald met alle vervangen onderdelen naast de wagen als bewijs.

De meeste mensen die ik ken zijn klant bij hem. Ik ben er tevreden van….. en ik ben niet rap kontent !!

Alleen maar goede commentaren van gehoord en zeer druk.

Kris Van Den Brande; Muizensteenweg 81; 2820 Bonheiden; tel. 015/51.66.32; fax 015/51.66.52; kris.vandenbrande@skynet.be

Is in een zijweg inrijden; je bent er voorbij voor je het weet.

Kan iemand wat gegevens van die Kris in Bonheiden eens doorgeven, via PM ofzo desnoods, klinkt wel dik ok. ‘k Ga ook eens horen, niet al té ver… Rijden moet je toch om de juiste garagist te vinden.

Werkplaats zonder franjes, maar Kris is een correcte man met opvoeding, dat merkt men in en buiten de werkplaats ❗
                      Vanwege de afstand, ik woon niet ver van Merchtem….. en dus een eind van Bonheiden, hier in de buurt geweest nadien :ass:
                      Nog altijd spijt van :censored:
                      Maw Kris is de verplaatsing waard.

Heeft een goede naam hier in de streek :up:

Ik had er enige jaren terug mijn targa willen binnenduwen, maar hij had toen zoveel werk dat ik meer als een half jaar zou moeten wachten (en geduld is niet mijn sterkste kant)

Was dus voor de hype al een heel druk bezet man, zal er dus niet beter op geworden zijn

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.