Kuipstoelen overtrekken GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Kuipstoelen overtrekken GT3

• Maker
    Discussie
  • Volgende stap 😀
    Het stof was toch maar een beetje :wtf:
    laten overtrekken met leder & Alcantara driehoekjes in het wit gezet direct ander zicht :applaus:
    De heren van ICT http://www.ictnv.be/lederkleuren.htm Van lier hebben weer prachtig werk geleverd *luv

Attachments:
    • cghj.JPG
    • dhj.JPG
    • foto2.JPG
    • xvghn.JPG
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Idd, alleen hij is nu liever met zijn visjes en toebehoren bezig…. :happydance:

Was inderdaad een heel fijne vakman :respect2: :respect2: :respect2:

Wim

Het is jammer dan de nog gisteren besproken Koen van Custo creations ( ex forum lid, want we zien hem ook niet meer) er met gestopt is, 🙁 want die leverde echt vakwerk.
          Zie hier het resultaat van mijn cabrio volledig opnieuw in leder bekleed.
          En Geert (terrum) zal dit ook kunnen bevestigen.

tja zeker niet gemakkelijk kuipen int leder zetten !! maar het zet nog een beetje 😉 en dan nog wat aanspannen, stof doen ze zeker !! geen probleem :drink:
            en nee zeker niet duur :happydance: het is natuurlijk te zien wat u wil natuurlijk :up:

J

Ziet er goed uit!
              Al mocht het leder hier en daar wat strakker zitten imo.
              Duur?
              Ik heb twee recaro kuipzetels die ik eventueel zou willen laten overtrekken in leder.
              Doen ze ook stof of alleen leder?

Ziet er mooi uit.
                Enkel de ruitjes lijken mij wat teveel Ferrari.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.