kuipzetels

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen kuipzetels

• Maker
    Discussie

• Anoniem

dag mijne heren,

ik wil graag in mijn P924 uit 79 kuipztels plaatsen ,

nu mijn vraag ,
      het zouden kuipzetels van raceland worden ,
      welk onderstel heb ik hiervoor nodig of kunnen de originele zetels van hun onderstel verwijderd worden ?

alvast bedankt aan iedereen voor de reacties.

M.V.G marnic

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Sparco is nu bezig met alles te laten valideren, zo ook de kuipzetels.
        Vanaf TORINO hebben de zetels een E-keuring.

Goed nieuws dus.

[

[b]vriendelijk bedankt , het worden dus geen racelandkuipen maar eerder naar een model van corbeau of sparco ,

nu nog 1 vraagje wat denken jullie van de whitehooker kuipjes?
          mijn vriend verkoopt de zijne omdat hij zijn wagen verkoopt en deze niet in zijn nieuwe wagen gaat plaatsen.[/b][/quote]

de whitehookers zijn mooi maar durven wel eens scheuren aan de gaten voor de vierpuntsgordels .
          ik denk dat je kwalitatief beter bent met andere merken , wij gebruikten die veel in ons 4×4 team omdat ze goedkoop waren ,kijk hier eens http://www.rjproducts.nl/catalog/index.php?cPath=159

Ik zou ook die nieuwe sparco’s nemen.

bij mijn weten zijn de raceland kuipjes en de whitehookers één en dezelfde zetels… ze worden alleszinds door de zelfde constructeur gebouwd… in belgie kan je de whitehooker zetels oa kopen via de remco car stereoshops…
              Als je dan ziet dat je voor een 190 euro al ne nieuwe sparco kunt hebben zou ik toch niet twijfelen hoor…

Ik heb Recaro’s in de 968CS en Sparco’s in de 944.
                Ook heb ik in andere wagens Sparco’s gehad waarvan ik steeds zeer tevreden was.

ik heb könig zetels zitten, ben daar zeer content van, goede zijdelingse steun en toch nog wat comfort

Nog nooit van gehoord.
                    Google geeft dit

😆 😆 😆

Anoniem

[quote=”RSR”:2gcj7lxx]
                      Raceland ??, man man man toch ik ben daar nog verdeler van geweest en ik moet zeggen grotere prutsen gaat ge nergens vinden, ze scheuren, zitten door, enz … . Maar buiten dit gezegd zijnde kan ik u wel mededelen dat de onderstellen die nu onder je zetels zitten herbruikt kunnen worden. Je zal zien dat de originele zetel is vast gevezen op de onderstellen en deze hoef je juist te verzetten.

Luc[/quote]

[b]vriendelijk bedankt , het worden dus geen racelandkuipen maar eerder naar een model van corbeau of sparco ,

nu nog 1 vraagje wat denken jullie van de whitehooker kuipjes?
                      mijn vriend verkoopt de zijne omdat hij zijn wagen verkoopt en deze niet in zijn nieuwe wagen gaat plaatsen.[/b]

Ik kan hier enkel Luc bijstaan.
                        Dat kan je ook terugvinden in mijn antwoord op je vraag op het Porsche Forum.nl.
                        Ook bij mij komt Raceland er nooit meer in.

wat zou een originele RS bestuurderszetel van een 911 eigenlijk moeten kosten?

[quote=”marnic”:p4jxk741]dag mijne heren,

ik wil graag in mijn P924 uit 79 kuipztels plaatsen ,

nu mijn vraag ,
                            het zouden kuipzetels van raceland worden ,
                            welk onderstel heb ik hiervoor nodig of kunnen de originele zetels van hun onderstel verwijderd worden ?

alvast bedankt aan iedereen voor de reacties.

M.V.G marnic[/quote]

Raceland ??, man man man toch ik ben daar nog verdeler van geweest en ik moet zeggen grotere prutsen gaat ge nergens vinden, ze scheuren, zitten door, enz … . Maar buiten dit gezegd zijnde kan ik u wel mededelen dat de onderstellen die nu onder je zetels zitten herbruikt kunnen worden. Je zal zien dat de originele zetel is vast gevezen op de onderstellen en deze hoef je juist te verzetten.

Luc

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.