kuipzetels vraag aan jullie….

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 kuipzetels vraag aan jullie….

• Maker
    Discussie
  • ik ga dan toch kuipjes in mijn wagen plaatsen ,nu is mijn vraag ;

” voor en /of tegen” leder of stof (velour) ?

jullie mening graag…..

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Anoniem

die van mij is volledig omgebouwd (als ie klaar is) maar alles met originele porsche onderdelen. Enkel de achterbumper maar die is sober.

hoe ver gaat “ORIGINEEL”, bredere banden,ketting spanners van SC,stuur,…..vering ,pijp,matjes,Enz……ik vind het welliswaar een moedig standpunt maar heb nog steeds mijn twijfels.

“PERSONALISEREN”….ik bedoel wel met reeds in of van Porsche gebruikte onderdelen , intresseert me ook wel !
        Dit is dus mijn dillemma

zo zijn er enkele vrienden die voor mij net iets te ver gaan ,maar telkens ik zijn/hun wagen zie vind ik hem fantastisch staan bij die persoon (strepen)
        Ik zelf heb een zonneband van de club,’t is op het kantje maar ik voel me er goed bij en ik krijg ook goede reacties (ik sta dan ook volledig achter onze club)

REACTIES…?

Hangt ervan af hoe deze wagen er verder uitziet 😉

Heel mooi in je CS, maar zou je die mooi vinden in een 968 Cabrio ?

THX 😳 😆

ze zijn wel zeer mooi en passen voorbeeldig ,knap!

[quote=”Rufie”:d5911r99]Geen kuipjes, no no no…. 🙄 [/quote]

Hoezo ❓ Zaten ze niet goed 🙄

Ik heb half / half in omgekeerde volgorde dan normaal 😈

OK , bedankt……

Zo erg niet, maar hou nogal van origineel.

Kuipjes zie ik veel beter zitten bij een coupé met rolkooi.
                      Misschien stel ik het me verkeerd voor 🙄 Ieder zijn ding natuurlijk.

bedankt al voor jullie reactie.
                        Rufie,waarom 3X no, is’t zo erg voor jou ? 😕

Geen kuipjes, no no no…. 🙄

Ik zou leder nemen

kwestie van proper te houden en bij je interieur te passen zou ik ook voor leder gaan…
                              Uiteraard is dat in een cabrio wel wreed heet als hij open gestaan heeft met de zon erop hé 😈

dave die weet wat het is om zijn billen te verbranden op lederen zitjes van ne 911 cabrio… 😛

Kwestie van smaak hé

Ik heb graag leder…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.