KuRRt 993 stelt zich even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! KuRRt 993 stelt zich even voor

• Maker
    Discussie

• Kurt
    Deelnemer

Hallo Porsche fanaten… Ben een zeer recent lid van dit mooie forum en heb dan ook een heel goeie reden dat ik lid ben geworden…

Luttele uren geleden kocht ik mijn eerste Porsche. Een 993 cabrio van ’95. Ik durf dus te veronderstellen dat jullie me hier “nog wel eens” zullen lezen.
      Een mooie droom werd dus werkelijkheid en dan nog wel de schitterende 993. Ik botste er eerder toevallig op, is een schitterend karretje met weinig km en dus kon ik niet anders :happydance:

Ach ja, ‘t moet hier wellicht over mezelf gaan en niet over de 993?! De dubbele RR in mijn nickname verraadt een passie van in een ver verleden, maar dan één op 2 wielen.

Later wellicht meer,
      Groeten,
      KuRRt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
      • Enkele reeds lang beloofde kiekjes…

Attachments:
        • P911.jpg
        • P911-2.jpg

Iemand een ideale bandentip voor mijn 993, recreatief gebruik… ?

Momenteel:
          – Vooraan 205/50 R17 Continental
          – Achteraan 255/40 ZR17 P6000 van Pirelli

Jullie weekend is dus volledig geslaagd te noemen!? :first: Me happy for U!

In dit prachtige weekend werden de eerste heerlijke kilometers gereden, vrouw en dochters met de haren in de wind en dan vanop de achterbank; “papa rijd nog eens even hard?!”. Gevolgd door de logische “hohoho’s en hahaha’s”, kortom de 993 valt bij heel het gezin in de smaak! :first:

Plaatje binnen! sinds gisteren reeds, maar enkele snoodaards in mijn bedrijf hadden ze “ingehouden” tot vandaag… Vandaag enkele C4’kes opmaken denk ik :sarcastisch

Kunnen goed drinken die Schotten. Na al je geduld mag wel is dronken zijn :drink:

[quote=”Igordiver” post=160165]Amai, bewondering voor je geduld. Misschien dat de fanfare “moed en volharding” een deuntje kan spelen bij de eerste “wegmeters” :up:[/quote]

Dank voor het medeleven… Je brengt me hier op een idee Igor, hebben “bij ons in het bos” een doedelzakspeler rondlopen… Alhoewel een kar uit Stuttgart verenigen met een Schotse blaasbalg?!?! :coolness:

[quote=”dirk l” post=160130]Heb ondertussen dit topic eens integraal overlopen: slechts één schamel kiekje van je *porsche :think: We want more pics :relaxman:[/quote]

Dat is waar Dirk en zoals beloofd zouden deze er komen wanneer de *porsche op mijn terrein staat. Maar goed, voor de ongeduldigaards (u mag uzelf daar bij rekenen :sarcastisch ) nog een schamel kiekje dan.

Nog bedankt Dirk voor de assist die je leverde via PM.

KuRRt

Attachments:
                      • foto.jpg

Amai, bewondering voor je geduld. Misschien dat de fanfare “moed en volharding” een deuntje kan spelen bij de eerste “wegmeters” :up:

Heb ondertussen dit topic eens integraal overlopen: slechts één schamel kiekje van je *porsche :think: We want more pics :relaxman:

Strak plan Dirk!

Proficiat Kurt, je geduld en doorzetten heeft uiteindelijk opgebracht.
                              Veel plezier met het :driver: :driver: :driver:
                              Er zijn er hier wel een paar van Noord Antwerpen waaronder ikzelf, mss binnenkort eens afspreken om een rondritje te doen :salut:

De inschrijving is een feit! Gisteren positief nieuws van de Belgische handelaar ontvangen, het “missing” document hing aan zijn aankoopfactuur… Gelukkig maar en een hoop ellende minder!

Vanmorgen dus ruim 2 uur aangeschoven bij de DIV en morgen of overmorgen de plaat. Aldus kan ik wellicht dit weekend reeds het Belgische wegennet verrijken met mijn 993. :driver: :happydance:

Interessante link Fabian en duidelijk. Wellicht is het tenaamstellingsbewijs “ergens onderweg” kwijtgespeeld, dus dat moeten de heren handelaars maar zien uit te vissen en op te lossen! Oh ja, op de stukken die ik wel heb, heeft de RDW wel stempels aangebracht, dus dat moet toch goed gelopen zijn.

Vijf weken geleden heb ik de P betaald, iemand een gokje wanneer ik er ook mee ga rijden?

[quote=”porschefabian” post=159373]
                                    als de auto bij een bedrijf is ingekocht en in de bedrijfsvoorrad gaat is er geen deel b meer, maar een vervangende deel b waar de bedrijfsstempel enz op staan.
                                    maar dit zou voloende moeten zijn. [/quote]

Dus dat zou “Mario” me moeten kunnen bezorgen neem ik aan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.