KuRRt 993 stelt zich even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! KuRRt 993 stelt zich even voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fanaten… Ben een zeer recent lid van dit mooie forum en heb dan ook een heel goeie reden dat ik lid ben geworden…

Luttele uren geleden kocht ik mijn eerste Porsche. Een 993 cabrio van ’95. Ik durf dus te veronderstellen dat jullie me hier “nog wel eens” zullen lezen.
    Een mooie droom werd dus werkelijkheid en dan nog wel de schitterende 993. Ik botste er eerder toevallig op, is een schitterend karretje met weinig km en dus kon ik niet anders :happydance:

Ach ja, ‘t moet hier wellicht over mezelf gaan en niet over de 993?! De dubbele RR in mijn nickname verraadt een passie van in een ver verleden, maar dan één op 2 wielen.

Later wellicht meer,
    Groeten,
    KuRRt

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)
    • [quote=”993″ post=158557]Hoi Kurt,

Je hebt ‘m toch al door de TC hoop ik.
      En de invoer bij d ‘Ieteren[/quote]

Dat is inderdaad reeds ok.

[quote=”993″ post=158557]Hoi Kurt,

En de invoer bij d ‘Ieteren[/quote]

Dat is idd reeds ok.

Hoi Kurt,

En de invoer bij d ‘Ieteren

[quote=”Funny” post=158521]Als de verzekeraar de plaat online via Webdiv aanvraagt voor 11 u dan is de plaat er de volgende werkdag .[/quote]

Klopt, maar wanneer het een ingevoerde betreft (de mijne komt uit Nederland) dan kan dat blijkbaar niet via webdiv…

@ funny
              Dat klopt Bart. :salut:

Als de verzekeraar de plaat online via Webdiv aanvraagt voor 11 u dan is de plaat er de volgende werkdag .

XXX

Geduld is een mooie zaak wordt er gezegd, maar te veel is te veel hé :wtf:
                  Hopelijk komt er snel een eind aan uw lijden :salut:

Jonge, jonge… 6 weken?! Dan ben ik toch al over de helft 🙁 positief blijven denken. Had ik het vooraf geweten was ik inderdaad zelf gegaan, maar aangezien alles werd opgestuurd kan ik enkel wachten…

Zelf heb ik ook pas mijn nummerplaat. Mijn verzekeraar zei me dat de div 6 weken achterstand heeft.
                      Hij raadde me aan zelf met het roze formulier naar de div te gaan.
                      Donderdag geweest, maandag plaat in de bus.

Eerlijk gezegd klopt hier toch iets niet, hé! Is uw makelaar wel correct? Normaal heb je je plaat binnen de 48uren! Ik zal het zelf eens uitproberen volgende week 🙂

Da duurt wel zeer lang bij jou, heb vorige week ook nog een uit Nederland ingevoerde wagen ingeschreven en 2dagen later had ik al mijn nr-plaat :salut: :salut: :salut:

Week 4 zit er op!!! :bounce: :what: :bounce: :censored: Ik weet, mijn bijdragen aan dit forum zijn tot op heden beperkt en ik val in herhaling, maar hoe zou je zelf zijn: vier weken wachten op een plaatje!!! :wtf:

Taks te laat betalen en zelfde antwoord geven 😈

Makelaar nam vandaag contact op met DIV, men zou de aanvraag “deze week” behandelen… En volgende week een pak sneeuw wellicht 😕

Welkom Kurt.
                                  Ziet er gelikt uit.
                                  Hopen dat je platen snel binnen zijn.
                                  Heel veel plezier ermee..

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.