KuRRt 993 stelt zich even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! KuRRt 993 stelt zich even voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche fanaten… Ben een zeer recent lid van dit mooie forum en heb dan ook een heel goeie reden dat ik lid ben geworden…

Luttele uren geleden kocht ik mijn eerste Porsche. Een 993 cabrio van ’95. Ik durf dus te veronderstellen dat jullie me hier “nog wel eens” zullen lezen.
    Een mooie droom werd dus werkelijkheid en dan nog wel de schitterende 993. Ik botste er eerder toevallig op, is een schitterend karretje met weinig km en dus kon ik niet anders :happydance:

Ach ja, ‘t moet hier wellicht over mezelf gaan en niet over de 993?! De dubbele RR in mijn nickname verraadt een passie van in een ver verleden, maar dan één op 2 wielen.

Later wellicht meer,
    Groeten,
    KuRRt

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
    • Klopt, zijn door de vorige eigenaar Romulus uitlaatstukken op gelast. Zeer keurig gedaan, maar vind het niet mooi én bovendien maakt hij minder muziek… Dus dat moeten we binnenkort maar eens gaan wijzigen!

Mooie kar Kurt…..is er iets aan de uitlaat gebeurt….ziet er precies beetje anders uit

knappe verschijning 😎

*luv Ben benieuwd naar méér foto’s
            Proficiat met de *porsche en veel plezier ermee .

[quote=”dirk l” post=157559]Dat is wel erg lang , zoveel achterstand heeft het DIV volgens mij momenteel niet.
              Zou eens via je makelaar vragen om de huidige toestand van uw dossier op WEB DIV te checken ❗
              En ja, heeft er hier al iemand om foto’s gevraagd :engeltje:[/quote]

Tja, volgens de makelaar zijn er andere klanten ook al langer als drie weken aan ‘t wachten… ‘t Is niet anders.
              Wat de foto’s betreft, hier dan eentje, al is het niet de beste kwaliteit. Betere volgen wanneer de P in mijn garage staat 😀

Attachments:
              • foto.JPG

Ik had mezelf voorgenomen om met mn P cabrio niet te rijden tijdens de winter maar…
                ik slaag er maar niet in om hem op winterslaap te zetten
                en binnen een week of acht wordt het al terug lente… Yeehaaaaa…. :happydance:
                Chiepe

Das om zot te worden he… :bounce: Ik zou toch ook is informeren.

Dat is wel erg lang , zoveel achterstand heeft het DIV volgens mij momenteel niet.
                    Zou eens via je makelaar vragen om de huidige toestand van uw dossier op WEB DIV te checken ❗
                    En ja, heeft er hier al iemand om foto’s gevraagd :engeltje:

Sinds vandaag 3 weken aan ‘t wachten op plaat… Ben bijna vergeten dat ik de P gekocht heb. :censored:

[quote=”KuRRt” post=154697][quote=”993″ post=154518]Wel,wel…nog een 993 cabrio erbij….een dikke proficiat en een mooi begin van het nieuwe jaar.
                        De mijne staat nu met z’n winterkleed

aan te wachten tot het weer zomert…[/quote]

Mooi winterkleedje 993, adresje?

Mvg,
                        KuRRt[/quote]

Carnewal….zit ook op ‘t forum

Proficiat met je aankoop, zal je zeker veel plezier aan beleven :driver:

In afwachting van mijn nummerplaten (pffff, ik val in herhaling, maar ‘t is niet anders…) even een keuring technisch vraagje…
                            Ik kocht mijn 993 van een handelaar, wagen heeft een smetteloze groene kaart gekregen. Tijdens de proefrit merkte ik op dat de km teller geen kilometers telde. Bij nazicht kreeg de garagist hem even terug aan de praat, maar finaal bleken de tandwieltjes versleten. Hij plaatste keurig op zijn kosten een ruil / gereviseerde van FG Porsche, factuur gekregen.

Uiteraard staat deze teller nu op nul. Wat als ik volgend jaar naar de keuring moet met een teller die beduidend lager zal zijn dan deze van de laatste keuring / car pass? Heb dus wel de factuur en foto’s van de oude en nieuwe teller naast elkaar…

Suggestie; de teller naar de laatst gekende kilometerstand doordraaien?

welkom en mogen we hem dan ook eens bekijken? 😀

ken

Welkom KuRRt!!

ondertussen vinden heel veel *porsche liefhebbers de weg naar het forum 😀 wat super is natuurlijk

Na aardig wat rondsurfen zou dit wel eens aardig in de buurt kunnen komen, BIV 1773euro. Rekening houdend met CO2 van 295gr + 9gr (indexering) euronorm 1 en een handig tooltje

Keep U all posted!

KuRRt

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.