KuRRt 993 stelt zich even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! KuRRt 993 stelt zich even voor

• Maker
    Discussie

• Kurt
    Deelnemer

Hallo Porsche fanaten… Ben een zeer recent lid van dit mooie forum en heb dan ook een heel goeie reden dat ik lid ben geworden…

Luttele uren geleden kocht ik mijn eerste Porsche. Een 993 cabrio van ’95. Ik durf dus te veronderstellen dat jullie me hier “nog wel eens” zullen lezen.
      Een mooie droom werd dus werkelijkheid en dan nog wel de schitterende 993. Ik botste er eerder toevallig op, is een schitterend karretje met weinig km en dus kon ik niet anders :happydance:

Ach ja, ‘t moet hier wellicht over mezelf gaan en niet over de 993?! De dubbele RR in mijn nickname verraadt een passie van in een ver verleden, maar dan één op 2 wielen.

Later wellicht meer,
      Groeten,
      KuRRt

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
      • Welkom op het *porsche forum. :drink: :drink:
        993 :up: :up: :up:

993 cabrio is een porsche voor genieters, wel opletten als het vochtig is … mijne is ook een ’95, deze zomer ga ik er weer mee rijden na 2 jaar herstellen en verbeteren maar deze auto is het waard

Wel,wel…nog een 993 cabrio erbij….een dikke proficiat en een mooi begin van het nieuwe jaar.
            De mijne staat nu met z’n winterkleed
            2013-06-0822.26.09.jpg
            aan te wachten tot het weer zomert…

Wim

Welkom Kurt, en een foto van je Porsche is ook welkom. 😉

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.