kussen voor achterzitje zwart leder

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht kussen voor achterzitje zwart leder

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

Ik heb 1 kussentje van de noodzitjes dat blijkbaar intensief is gebruikt, en waarin zich een klein scheurtje bevindt. Ik ben op zoek naar een kussentje. Indien iemand zijn interieur zou herdoen, kan ik die van mij in ruil krijgen, en daarbij kan ik een opleg betalen.
      Indien iemand een goed setje liggen heeft kan dat ook natuurlijk. Laat dan maar weten wat je er voor wilt.

Gr

Koen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Het bedankt voor je berichtje… Ik heb net een mooi setje op de kop kunnen tikken! Nogmaals bedankt!
        Dit topic mag gesloten worden!

Koen, ik heb nog een aantal zitkussentjes liggen denk ik, indien je nog zoekende bent stuur me dan even een pm met kleur en materiaal dat je zoekt…

Aiai… Pijnlijk…. Bij mij heb ik hem zo gekocht, dus weet niet wat mijn voorganger er mee uitgespookt heeft….;-)

Dit hier😕

Ik mis duidelijk nen inside….;-))))

😳

;-))))

klein scheurtje :think: heeft Harley G ooit in die auto achterin gezeten :mrgreen:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.