@ Kustom Creations: 993 Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 @ Kustom Creations: 993 Targa

• Maker
    Discussie
  • Paar weken geleden is er een 993 Targa binnengebracht om eens onder handen te nemen.

De plannen:
    Alles eruit en tapijt eens goed reinigen met de interieurreiniger.
    Zetels bekleden voor en achter
    Zijpanelen bekleden
    hoedenplank bekleden
    dashbord bekleden
    Middentunnel bekleden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • mooi project , puur vakmanschap en idd, de mijne is ook niet origineel maar iedereen zet zijn wagen zoals het hemzelf kan bekoren, er zijn der natuurlijk ook die liever een versleten origineel interieur zien omdat ze niet het budged hebben om een custom made interieur te laten maken hé 😆 (hier doel ik niet op een bepaalde persoon hé)

knap gedaan he koen, Half november mag je aan mijn nieuwe T5 beginnen 8)

grtz Geert 😉

Wim

Maakt niet uit hoe het bij naam heet, van mij part Amerikaanse dubbele naad, als het maar mooi is. 😈 😆 😉

@Koen
        , info bron gehad. 😆 😉

[quote=”Kustom creations”:zgt2p62m]
          engelse naden?
          dacht dat de engelsen dat french seams noemden, maar kan er ook naast zitten.[/quote]

Hmmmz ben ook confused nu, ik dacht dat daar Kempische naden in kwamen 😈 😛 lol:

[quote=”cabrio wim”:20r110af]En ik krijg Engelse naden in mijn Porsche. 😆 😆 in plaats van die stomme bies. :mrgreen: [/quote]

engelse naden?
            dacht dat de engelsen dat french seams noemden, maar kan er ook naast zitten.

@beltar
            : tnx

Prachtig werk!

Wim

En ik krijg Engelse naden in mijn Porsche. 😆 😆 in plaats van die stomme bies. :mrgreen:

geert heeft wel mercedes in zijn porsche zitten 😆 😆 😆

En misschien zitten er hier ook die een ferrari hebben die is opnieuw moet gedaan worden he david 😀

[quote=”Kustom creations”:3mh5ag3j]momenteel ook beperkt een deel origineel ferrari leder.[/quote]

😯 😯 😯 😯 😯 😯 HEILIGSCHENNIS 😯 😯 😯 😯 je gaat toch niet voorstellen om Fewawwi leder in een porsche te plaatsen zeker ? 😯 😈

Beste Jur,

Kom een keer langs op de zaak om de staalboeken hier eens te bekijken.
                      Ik heb heeeel veel kleuren, momenteel ook beperkt een deel origineel ferrari leder.

Kan je dit ook doen in Cognac kleur zoals de limited edition van de 996 maar dan in een 993?
                        Hoelang duurt dit?k heb er een foto van als ik je kan emailen via emailadres dan stuur ik hem op.
                        groeten jur

veeeeeeeeeeel beter dan dat blauw ❗

(weeral) mooi werk koen 😉

Puur vakmanschap, zeer mooi gedaan 8)

[quote=”Kustom creations”:1svchtle]
                              Moet je dan blijven rondrijden in iets dat je niet 100% mooi vind , maar toch moet houden omdat het origineel is.
                              Ik vind van niet. Persoonlijk vind ik het lelijk al de buitenkleur van de wagen terug naar binnen gebracht wordt. Buiten en binnen moeten verschillend zijn, beetje afsteken tov mekaar.[/quote]

Nee hoor, iedereen z’n eigen goesting. Denk gewoon dat er hier al heel wat mensen tevreden zouden zijn met een 993 met de originele zetels die dan misschien niet zo goed afsteken 😉 Ik toch in ieder geval.

[quote=”mcklusky”:5naqybfj][quote=”cabrio wim”:5naqybfj]@mcklusky, wat voor bril draag jij. 😆 😆 😉 [/quote]

Hoezo ? ben niet mee, is dat geen wit of zo ? gebroken wit dan ? 8) [/quote]
                                kleur is champignon nappa.
                                Alle fotos behalve de laatste zijn getrokken buiten met het mooie weer, daarom dat de kleur wat licht overkomt denk ik.

De blauwe zetels waren niet heel slecht, maar ook niet heel goed. En de eigenaar had liever zoiets als dit. Moet je dan blijven rondrijden in iets dat je niet 100% mooi vind , maar toch moet houden omdat het origineel is.
                                Ik vind van niet. Persoonlijk vind ik het lelijk al de buitenkleur van de wagen terug naar binnen gebracht wordt. Buiten en binnen moeten verschillend zijn, beetje afsteken tov mekaar.

4s

laat tevens voor mij ook maar de originele radio steken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.