@ Kustom Creations: 993 Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 @ Kustom Creations: 993 Targa

• Maker
    Discussie
  • Paar weken geleden is er een 993 Targa binnengebracht om eens onder handen te nemen.

De plannen:
    Alles eruit en tapijt eens goed reinigen met de interieurreiniger.
    Zetels bekleden voor en achter
    Zijpanelen bekleden
    hoedenplank bekleden
    dashbord bekleden
    Middentunnel bekleden

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • [quote=”cabrio wim”:22zphkla]@mcklusky, wat voor bril draag jij. 😆 😆 😉 [/quote]

Hoezo ? ben niet mee, is dat geen wit of zo ? gebroken wit dan ? 8)

WB

Mooi gedaan hoor!!!! 😯 Doe mij ook maar n targa 😆

[quote=”4s”:1qzljbwp]inderdaad zeer mooi, maar wat scheelde er aan het blauw in gods naam

als er niets aan scheelde vind ik het persoonlijk jammer dat dit gedaan werd op een targa 993[/quote]

Heb hier inderdaad ook dubbele gevoelens bij. Op het geleverde werk kan echt geen kritiek geleverd worden, héél mooi. Maar inderdaad, is dit nodig als het interieur er nog zo goed uit ziet? Is niet echt origineel meer te noemen … Ieder z’n ding natuurlijk, en zo houden we iedereen aan het werk hé.

In ieder geval een knap staaltje vakmanschap!

Wim

Kooeeentje. 😯 [size=59:1ecc43hu]wel mooi hè met die dubbele naden, kan bijnas niet wachten op het mijne.[/size] 😈 😉

@mcklusky
            , wat voor bril draag jij. 😆 😆 😉

4s

inderdaad zeer mooi, maar wat scheelde er aan het blauw in gods naam

als er niets aan scheelde vind ik het persoonlijk jammer dat dit gedaan werd op een targa 993

awel, véél en véél beter dan het blauw eerst… ik ben niet zo voor wit maar vind dit een toch wel zéér geslaagde creatie…

Superb ❗

En dan nu:

DE FOTOS 😯

ja tali jij hebt al iets gezien 😆

Zetels zijn zeer mooi gedaan 8)

Moet de kniebalk nog monteren, alles poetsen en dan post ik wel fotos.
                          Ze komen hem dee avond halen dus voor die tijd krijg je hier wel wat fotos te zien.

Standaard was hij helemaal blauw zoals deze cabrio 😀

Foto’s ?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.