@ Kustom Creations: Terrums 993 cabrio metamorfose

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 @ Kustom Creations: Terrums 993 cabrio metamorfose

• Maker
    Discussie

• Kustom creations
    Deelnemer

Sinds korte tijd staat ook de porsche 993 cabrio van Geert, beter bekend onder de naam Terrum hier, bij ons voor een complete metamorfose aan de binnenkant.

Het standaard grijs lederen interier zal plaats maken voor een veel frisser kleurtje. Niet enkel de stoelen en achterbank worden onder handen genomen, ook de deurpanelen het dashbord en natuurlijk ook de mat zal worden veranderd.

fotos volgen als er wat gebeurd is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
      • Daar we zeer lichte schade aan de kap hadden opgelopen door omstandigheden werd er terug een nieuwe kap geplaatst, tegelijkertijd heeft de Koen dan ook ineens een nieuwe binnenhemel gemonteerd

detail van de afwerking rond de ruit is beter afgewerkt dan voorheen 8)

van de binnenhemel kan ik niet zo goed een foto maken maar heb het toch geprobeerd

grtz Geert 😉

😯
          Enorm chique zo. Knap werk geleverd!

En de zetels gans klaar:

Anoniem

da zou ik met mijn gt3 kuipjes ook nog wel willen doen, een laagje carbon. Je mag me altijd een pm’etje sturen ivm dit item.

Fase twee van de renovatie is in volle gang,zo hebben we originele sports seats gekocht een tijdje geleden maar deze stonden natuurlijk niet in de juiste kleur, hoe kan het ook anders

de ruggen zullen goed bij de rest van de carbonnnen interieurdelen passen voorzien van een nieuw laagje carbon

voor het leder moeten we nog even geduld hebben 😥

grtz Geert

The never ending story ….

Nu ja, goed voor de commerce zou ik zo zeggen 😆

Begin zo te denken dat hij met Euromillions gewonnen heeft … 8)

Nee blijkbaar niet, geert heeft weer wat nieuwe prul gevonden. 🙄

[quote=”Kustom creations”:21yvz82x]Nu is het bekleden van de binnenkant gedaan denk ik 😆

[/quote]

of toch niet 🙂 )

daarstraks de finishing touch gemaakt voor geert.
                        Nu is het bekleden van de binnenkant gedaan denk ik 😆

ken

is wel al ff geleden, maar toch nog ff reageren op zo’n prachtig werk

‘t ziet er super uit dat nieuw interieur!!!
                          knap werk Koen

ook vette achterspoiler 😈

zal eens foto ^posten om te vergelijken

Wim

Prachtig werk geleverd, dikke pluim.

Mercedes Safran.

wat is de naam van dat bruin of beige dat gebruikt werdt?
                                  Ik dank dat wij bijna hetzelfde kleur hebben.

Nu nog een 996 sportstuur he. Past in een 993.

Heel mooi interieur in ieder geval.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.