@ Kustom Creations: Terrums 993 cabrio metamorfose

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 @ Kustom Creations: Terrums 993 cabrio metamorfose

• Maker
    Discussie

• Kustom creations
    Deelnemer

Sinds korte tijd staat ook de porsche 993 cabrio van Geert, beter bekend onder de naam Terrum hier, bij ons voor een complete metamorfose aan de binnenkant.

Het standaard grijs lederen interier zal plaats maken voor een veel frisser kleurtje. Niet enkel de stoelen en achterbank worden onder handen genomen, ook de deurpanelen het dashbord en natuurlijk ook de mat zal worden veranderd.

fotos volgen als er wat gebeurd is.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 74)
      • [quote=”Pascal”:1qi3bsgt]

Dat is pure klasse, prachtig werk![/quote]

Bedankt voor het compliment pascal.

Ik weet niet wat er zou storen, maar het schakelpatroon is toch hetzelfde als origineel?

S2

[quote=”terrum”:245w5y5x][quote=”S2″:245w5y5x]Heeft een 993 dan 6 versnellingen?[/quote]

Absoluut, en dan nog de R van Race 🙄 [/quote]

Stoort je het dan niet als je zoveel werk steekt in je interieur dat het schakelpatroon niet overeenkomt?

Wacht tot het geheelplaatje getoond wordt 😛

Dat is pure klasse, prachtig werk!

[quote=”S2″:pkf8wpb5]Heeft een 993 dan 6 versnellingen?[/quote]

Absoluut, en dan nog de R van Race 🙄

S2

Heeft een 993 dan 6 versnellingen?

En alsof de Koen nog niet genoeg werk heeft, heb ik ook nog nen andere vitessenpook gekocht, eentje die perfect bij den handrem past 😳

[url=http://img216.imageshack.us/my.php?image=aa101ka8.jpg:3drzakf5]

[url=http://img216.imageshack.us/my.php?image=c2b81xt8.jpg:3drzakf5]

dat kan dan inneens gefikst worden met mijne stuur airbag 😆

idd héél mooi en ik ben blij dat ook de kleurcombinatie in de smaak valt,

nu nog even geduld en hij staat terug in mijn garage 8) eventjes toch

grtz Geert 😉

proper werk koen ❗

heb de kleur reeds gezien en k zou zelf hetzelfde gekozen hebben 😆

Ik moet toegeven dat het er echt goed uit ziet !

Gaat een mooi geheel worden denk ik.

Een deel bevind zich al terug in de auto:

Paar piccas:

Wij maken deze helemaal opnieuw. Anders zou de kleur van de rand ook niet hetzelfde zijn als de kleur van het leder van zijn stoelen en dashbord.
                                En de stukken tapijt op de deurbakken moet ook dezelfde kleur hebben als het vloertapijt uiteraard.

Zijn dat originele matten die jullie monteren of worden ze door jullie gemaakt?

dat ziet er prachtig uit Koen!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.