Kw v3 schroefset porsche 964 c4 bj 89

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Kw v3 schroefset porsche 964 c4 bj 89

• Maker
    Discussie

• bbsfreak
    Deelnemer

Ik heb eventueel een kw variant 3 schroefset voor een Porsche 964 Carrera 4 van 1989 te koop. De schroefkit heeft minder dan 10000km onder mijn auto gestoken.

de schroefset steekt momenteel nog onder mijn auto en kan er bij serieuze interesse onderuit gehaald worden.

nieuwprijs is 2499 euro
      vraagprijs is 2000 euro(bespreekbaar)

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • prijsverlaging 1900 euro

hardheid van de schokdempers kan je regelen bij een kw v3. Ik ben er zelf wel tevreden van maar ik heb een Hls(hydraulic lift system) systeem ook van kw en zou graag ook een hiervoor aangepaste kw schroefset hebben.

testrit is eventueel ook nog wel mogelijk.

Opvallen voor de keuring doet het wel. is een inoxline schroefkit dus blinkt als nieuw. maar ik denk dat het bij oudere auto’s niet echt een probleem mag zijn. papieren voor de keuring zijn er ook bij.

Niet tevreden van?

Ben zelf nog aan het rondkijken om de mijne iets lager te leggen. Wil ook nog wat comfort houden en geen gezever op de keuring .-)

Hoe is de kw qua “hardheid”?
            Valt wss wel erg op bij de jaarlijks keuring?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.