La Targa Passaggio Antwerpen 2015

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio Antwerpen 2015

• Maker
    Discussie

• PSC

Beste Porsche- en Tunnelfanaten,

Eindelijk is het zover, de inschrijving voor deelname aan La Targa Passaggio Antwerpen is geopend!

Op zondag 3 mei zal de 2e editie gereden worden. Ook dit jaar heeft forumgenoot Peter Verbraeken weer veel tijd gestoken in het uitzetten en proefrijden van een nieuwe en uitdagende route. De route is gewijzigd, zodat de mensen die vorig jaar deelnamen ook deze editie weer een leuke puzzel uitdaging zullen hebben.

Natuurlijk starten wij ook deze editie weer met een koffiekoek (broodje) en een heerlijke kop koffie, een kopje thee of een gezond fruitsapje. Na de rit kunnen wij, tijdens een uitgebreide BBQ, ontspannen napraten over de route.

Programma
      09.30 uur Ontvangst
      10.30 uur Start
      13.00 uur Uitgebreide BBQ lunch

Kosten
      Equipe (2 personen) + Porsche € 135,00
      Alleen bestuurder + Porsche € 85,00

Wat is inbegrepen
      * Ontvangst met koffiekoeken en koffie, thee of fruitsap
      * Een leuke route in en rondom de stad Antwerpen met een aantal “geluidversterkers” op de route
      * Een uitgebreide barbecue aan het einde van de route (lunch), inclusief 1/2 fles wijn en water
      * La Targa Passaggio raambanner
      * Een luxe routeboek

Wat is niet inbegrepen
      – Benzine
      – Alle overige (alcoholische) drankjes en snacks die u zelf besteld buiten het hierboven genoemde arrangement.

Inschrijven
      Bent u geïnteresseerd om deze Antwerpse La Targa Passaggio met ons mee te rijden?

Stuur dan een e-mail naar antwerpen2015@targapassaggio.com o.v.v. LTP Antwerpen 2015. Vermeld hierbij uw:
      – Voor- en achternaam
      – (eventueel ook uw Porsche forum naam)
      – Voor- en achternaam van de passagier
      – Type Porsche
      – Bouwjaar
      – KentekenTelefoonnummer (mobiel)
      – Uw e-mail adres

Onvolledige inschrijvingen worden niet door ons verwerkt.

Met vriendelijke en sportieve groet,
      Sylvia Lodder en Peter Verbraeken

La Targa Passaggio Antwerpen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
      • Deel 2 staat online:

(Wederom steunbetuiging als afsluiting).

…. had ik al geschreven dat het wederom erg goed geregeld was ?

Chapeau, Peter! … voor de mooie route en locaties … en natuurlijk ook credit voor Sylvia om ons allen bij elkaar te brengen/krijgen 😉

Ik zie alweer leuke foto’s en filmpjes voorbij komen 😀

Op naar de volgende Porsche Tunnel Challenge !

It’s not about speed …

festival of sound… werkt de trajectcontrole daar al?:-)

Kort filmpje vanuit de GT3 in de konijnenpijp
              [video]https://www.youtube.com/watch?v=-D6Ekje1oPM&feature=youtu.be[/video]

PDS

Nice !

Leuk filmpje 😀

very nice cars
                  57934584-2.jpg

jazeker, mooi gedaan! Waar blijven die andere filmpjes? 😉

Mooi mooi!

Beste LTP liefhebbers,

Heb zojuist het eerste filmpje van de LTP Antwerpen op YouTube geplaatst (het eerste deel).
                        Met een steunbetuiging aan het einde…

Er volgt nog meer…

PSC

Dank jullie wel voor alle lofwoorden, maar het meeste lof is in deze voor onze Peter. Hij heeft heel wat vrije uurtjes voor ons opgeofferd.

En de suggestie voor naambadges is een goede. Voor de bedrijfsbezoeken van PSC gebruik ik die al wel bij ieder bezoek, bij de LTP had ik daar nog niet aan gedacht. Voor de Nederlandse edities is dit ook niet interessant, omdat de groep heel groot is en men elkaar alleen slechts kort spreekt. Bij de Belgische edities is er echter veel meer gelegenheid om elkaar te ontmoeten en zou dit zeker een aanvulling zijn. Gaan wij onthouden 🙂

Hopelijk tot ziens bij een volgende editie!

Van hieruit ook een dikke proficiat aan de organisatie.
                            Dergelijk evenement organiseren is niet makkelijk en er kruipen vele uren en kilometers in!
                            Dus nogmaals bedankt!

We hebben ons kostelijk geamuseerd in de tunnels met het bewonderen van de verschillende tonen van de Porsche’s (van relatief braaf tot zeer bruut).

@ Stijn: in mijn hoofd had ik dat nog altijd niet aanvaard maar heb dit nu dus dit weekend wel ervaard 😉

@ Sensa: ik steun uw suggestie. Had al gedacht om op de Porsche ook mijn nickname aan te brengen om zo sneller contact te leggen.
                              Maar naamplaatjes zou idd ook wel leuk zijn.

Ook van mijne kant een hartelijke D A N K U aan de organisatie en vooral aan Boxsterwalter. We hebben ons geamuseerd als … kleuters in de speeltuin.

‘t was lachen, zowel op de passagiersstoel als achteraf aan tafel met een aantal mede-forummers!!!

‘k vond wel dat de snelheid redelijk hoog lag, als ik aan het stuur gezeten had, ik had wat later binnen gekomen. Maar voor Walter en zijn Boxster was het een “appeltje – eitje”!!

En ik gebruik deze Noord Nederlandse uitdrukking om ook onze NL vrienden, die een sterke afvaardiging hadden gestuurd, te steunen!

Om af te sluiten met een kleuteruitspraak : ” ik wil nog en nog en nog”. (tiens is dat wel van een kleuter? mijn vrouw zegt dat soms ook …:) )

Suggestie aan de organisatie : naamplaatjes/buttons of zoiets. Ik ben er zeker van dat ik vele medeforummers gezien heb, maar ik heb deze niet herkend.

Vonheist,
                                  Het is toch algemeen geweten dat de middenmotors menig 911 los rijden op een bochtig parcours…. 😉

@ drip: En zelfs de arm der wet zag het niet zitten zo’n bad boy te achtervolgen 😉 🙂 (eventjes stress gehad aldaar 😉 )

@ stijn Misschien eens naar LTP Brussel in de 993 🙂

Wat mij opviel is dat de Boxters bijzonder goed bij de les waren / goed presteren op bochtige (vochtige) wegen.
                                    En natuurlijk keek ik ook jaloers naar dat schreeuwend GT3 geweld.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.