La Targa Passaggio Antwerpen 2015

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio Antwerpen 2015

• Maker
    Discussie

• PSC

Beste Porsche- en Tunnelfanaten,

Eindelijk is het zover, de inschrijving voor deelname aan La Targa Passaggio Antwerpen is geopend!

Op zondag 3 mei zal de 2e editie gereden worden. Ook dit jaar heeft forumgenoot Peter Verbraeken weer veel tijd gestoken in het uitzetten en proefrijden van een nieuwe en uitdagende route. De route is gewijzigd, zodat de mensen die vorig jaar deelnamen ook deze editie weer een leuke puzzel uitdaging zullen hebben.

Natuurlijk starten wij ook deze editie weer met een koffiekoek (broodje) en een heerlijke kop koffie, een kopje thee of een gezond fruitsapje. Na de rit kunnen wij, tijdens een uitgebreide BBQ, ontspannen napraten over de route.

Programma
      09.30 uur Ontvangst
      10.30 uur Start
      13.00 uur Uitgebreide BBQ lunch

Kosten
      Equipe (2 personen) + Porsche € 135,00
      Alleen bestuurder + Porsche € 85,00

Wat is inbegrepen
      * Ontvangst met koffiekoeken en koffie, thee of fruitsap
      * Een leuke route in en rondom de stad Antwerpen met een aantal “geluidversterkers” op de route
      * Een uitgebreide barbecue aan het einde van de route (lunch), inclusief 1/2 fles wijn en water
      * La Targa Passaggio raambanner
      * Een luxe routeboek

Wat is niet inbegrepen
      – Benzine
      – Alle overige (alcoholische) drankjes en snacks die u zelf besteld buiten het hierboven genoemde arrangement.

Inschrijven
      Bent u geïnteresseerd om deze Antwerpse La Targa Passaggio met ons mee te rijden?

Stuur dan een e-mail naar antwerpen2015@targapassaggio.com o.v.v. LTP Antwerpen 2015. Vermeld hierbij uw:
      – Voor- en achternaam
      – (eventueel ook uw Porsche forum naam)
      – Voor- en achternaam van de passagier
      – Type Porsche
      – Bouwjaar
      – KentekenTelefoonnummer (mobiel)
      – Uw e-mail adres

Onvolledige inschrijvingen worden niet door ons verwerkt.

Met vriendelijke en sportieve groet,
      Sylvia Lodder en Peter Verbraeken

La Targa Passaggio Antwerpen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
    • PDS

Dat is tof Sensa !!!!

Voila net inschrijving voor Boxsterwalter en mezelf als bijrijder volledig afgerond.

We zijn erbij!!! en ik ben blij!!!!!!!!!!!!!!

PSC

Het was vandaag een heerlijke dag om de route voor Antwerpen na te rijden en dat is precies wat Peter (Drip) en ik vandaag gedaan hebben. Peter heeft echt goed zijn best gedaan, het is weer een leuke route geworden om te rijden. Bekende en minder bekende wegen in Antwerpen staan op het programma en natuurlijk heb ik meteen de lunchlocatie en het belangrijkste: de tunnels! kunnen uitproberen 🙂

Ik moet zeggen: met slechts 1 Porsche, die ook nog eens voorzien is van een standaard (lees stille) uitlaat, was het erg rustig in de tunnels, maar gezien het deelnemersaantal van inmiddels 29 Porsches / 55 personen gaat dat met het geluid zeker goed komen. En er zijn nog steeds plaatsen beschikbaar, tot en met 28 april aanstaande kan er ingeschreven worden.

Hopelijk tot ziens op 3 mei aanstaande in Antwerpen.

PDS

Allé mannen !!!!!

Nog een paar man inschrijven hé ….

@ Sensa911 , heb jij mijn PM of e-mail ontvangen ?? ivm de inschrijving LTP .

Er loopt nog iets fout met de in en out box van het forum denk ik !!

[quote=”Drip” post=202364]Hey liefhebbers.

Ik blijf deze naar boven duwen om wat inschrijvingen te genereren….
                  [/quote]

Alweer een dag of 5 geleden 😉

Laat ik je helpen: UP !

Ingeschreven en betaald – nu nog zien met welke Porsche we gaan .,,,

XXX

Hey liefhebbers.

Ik blijf deze naar boven duwen om wat inschrijvingen te genereren….
                    Dit weekend even uitrusten met PDS en Vankerchove in Zolder, daarna werken we het roadbook af.

Final Destination… Antwerpen???? Wie durft nog ??? 🙂

Vorig jaar 26 P’ keus dit jaar graag meer…

Net ingeschreven. Enkel nog betalen. Ik kijk er al naar uit.

XXX

Teller staat op 24 vandaag.
                        En we verwachten er nog hé …
                        Gisteren de kladversie van de roadbook voor de 1/2 al netejes uitgetypt.
                        Minder dan 4 weken en ‘t is zo ver, ik kijk er naar uit!

PDS

Super goed, het zal weer snel volzet zijn 🙂

Zal ook van de partij zijn.

Ook ingeschreven ! Kijk er al naar uit 🙂

Vorig jaar al kennis mogen maken met enkelen van jullie tijdens de LTP in Antwerpen.
                                Zie dat mijn filmpjes hier inmiddels gelinkt zijn.

Zal er dit jaar weer bij zijn (inschrijving is gedaan).
                                Ik zal ook dit jaar de dashcam weer aan hebben staan en een compilatie maken.

Ik kijk er al naar uit!

XXX

Hoe meer hoe liever, wordt spannend aan de Liefkenshoek om te vertrekken 🙂

Lijkt me wel leuk om mee te doen. Ga proberen een paar vrienden op te trommelen om ook mee te rijden.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.