La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

• Maker
    Discussie

• XXX

Yep, zit er aan te komen, de 2016 editie van de LTP.
      Toertje rond Antwerpen, tunneletjes meepakken…

Het gaat niet om ter snelste maar dit is eigenlijk een muzikaal treffen.
      Het instrument: Porsche – gelijk de welke
      De muzikant, rechtervoet van de chauffeur 😀

Inschrijven kan vanaf 22/07

Wet je niet waar dit over gaat, even youtuben…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
      • Ik had hem ook al gezien. Op dit ogenblik kan ik me inderdaad geen ander kleur voorstellen! Tenzij ik in de speciallekes zou kunnen kiezen, maar dat kan ook al niet meer, want je kan er geen meer bestellen…

Er staan op www toch een stuk of 8 gele GT4 te koop, maar te veel geld voor mij op dit ogenblik.

Die GT4 was al verkocht als ik dat juist had begrepen :driver:

Het was inderdaad weer top over de gehele lijn! :happydance:

Stond die GT-4 eigenlijk nog te koop? (ik zag geen bordje erbij staan) Anders misschien iets voor YS. De kleur zit al goed 😉

Vandaag hebben we weer een mooie LTP Antwerp gereden.

Dikke proficiat aan Silvia en Peter voor de super organisatie :respekt:

Zeer mooie startlocatie met een super ontvangst door de gastheren . We werden er aardig verwend :up:
                        Gedetailleerd roadbook resulterend in een mooie rit doorheen de havenstad Antwerpen. :driver: :music:
                        Tussenstop in Doel :drink: met fotoshoot :up:
                        Als afsluiter een lekkere en uitgebreide lunch in mooie locatie met vriendelijk en enthousiast personeel. :up:
                        En bij dit alles nog mooi weer van begin tot einde.

Het was een toffe bende met veel bekenden van de vorige LTP-edities.
                        Een leuk weerzien !
                        Ook weer een aantal nieuwe forummers ontmoet.

Kortom, het was weeral een topevenement en de volgende keer zijn we er zeker terug bij :up: :up: :up:

XXX

We doen onze best Mart, spijtig dat je het niet haalt :salut:

Helaas Drip, ik ga er niet bij zijn het weekend, had er op zich wel zin in, maar komt niet zo goed uit afterall. Veel plezier anywayz en mooie fun gewenst!! :driver: :music:

XXX

Gaat nog een leuk ritje worden, en mooi weer is besteld :happydance:

Juist ingeschreven en betaald. Vermits de flat 6 nog niet geleverd is, zal het met de V6 zijn, de Macan GTS
                                Maar klinkt ook niet slecht :music: dus kijk alweer uit iedereen terug te zien en bij te praten en natuurlijk :driver: :happydance:

XXX

Zuper !!!

Zojuist ingeschreven en betaald, ik ben er zondag (weer) bij.

De weersverwachtingen zijn top, wordt vast weer een schitterende dag !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.