La Targa Passaggio Brussels 2015

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio Brussels 2015

• Maker
    Discussie

• PSC
    Deelnemer

Beste forumleden,

Vanaf heden kan er ingeschreven worden voor La Targa Passaggio Brussels editie op 14 juni 2015. De inschrijving is vervroegd omdat het evenement is gekopieerd en wij willen voorkomen dat jullie daar slachtoffer van worden.

De persoon achter deze kopie heeft in maart van dit jaar de website latargapassaggio.com geregistreerd.

Via deze site lijkt het er op dat men in kan schrijven voor onze Brusselse Porsche Tunnel Challenge op 14 Juni aanstaande. Men vraagt € 250 per Porsche en belooft onder andere een Jubileum badge. Deze site en organisatie daarachter zijn op geen enkele wijze verbonden met La Targa Passaggio ™ en PSC Automotive Events. Inschrijving via die site zal daardoor ook niet resulteren in een deelname.

Let op: het juiste E-mail adres om in te schrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels op 14 Juni aanstaande is brussel2015@targapassaggio.com en niet het E-mail adres vermeld op bovengenoemde site. De juiste site voor La Targa Passaggio is http://www.targapassaggio.com

Inschrijven voor La Targa Passaggio Brussels kan door een E-mail te sturen naar: brussel2015@targapassaggio.com onder vermelding van:

Naam bestuurder
      Forumnaam bestuurder
      Naam bijrijder
      Type Porsche
      Kenteken Porsche
      (Mobiele) telefoonnummer
      E-mail adres

U krijgt dan een bevestiging per email waarin de betalingsgegevens staan.

Kosten voor deelname:
      – equipe (2 personen + Porsche) € 150,00
      – alleen de bestuurder + Porsche € € 95,00
      – extra inzittende vanaf 12 jaar € 55,00
      – extra inzittende tot en met 12 jaar oud € 25,00

Dit bedrag is inclusief koffie en broodjes bij de start, een zeer uitgebreide lunch, een snack-pakket voor onderweg en natuurlijk het routeboek.

Mochten jullie nog vragen en of opmerkingen hebben, dan horen wij ze graag.

Met vriendelijke en sportieve groet,
      Namens Team La Targa Passaggio

Sylvia Lodder
      PSC Automotive Events

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • XXX

Top Sylvia – Thumbs Up !

PSC

Dank jullie wel voor de complimenten, ik ben blij om te horen dat jullie het naar jullie zin gehad hebben. Zoals Frank al schreef, er staan al aardig wat foto’s op Facebook. Een kleine impressie:

Foto’s geleend van Drip (start):

Foto’s van mijzelf:

Foto van Ruud Janssen (verfrissing bij het atomium):

Foto’s geleend van Ivo 3.6

Bij het eindpunt

Morgen ben ik vrij, dan ga ik kijken of de GoPro nog wat bruikbaars gefilmd heeft.

Jawel op facebook staan er al een hoop…maar ben aan het wachten op de eerste filmpjes…miste wel het geluid van een GT3 in de tunnels …:-(

PDS

Geen foto’s voor de thuisblijvers ? 😀

Tim

Ook hier alle lof voor de organisatie.

Leuke mensen ontmoet, toffe wagens gezien….

Voor herhaling vatbaar!

Vandaag weer een geweldige dag gehad.
                  Na 2x Antwerpen nu voor mij de eerste keer Brussel*.
                  * Grappig dat zo ongeveer de helft van de deelnemers Nederlanders waren.

Sylvia, complimenten!
                  Dit was notabene een “sobere” LTP!?!?
                  De voorbereidingen, de startlocatie (incl. koffie en croissant), de route, het routeboek, stickers, versnaperingen bij de tussenstop, de eindlocatie etc. etc.
                  Wat een werk, en dat voor dit luttele inschijf/deelname bedrag!

C H A P E A U !

Tot de volgende keer, tot Luik.

wie vertrekt er allemaal uit Antwerpen ? misschien kunnen we ergens afspreken om samen naar Brussel te rijden

PSC

Nice Pic Olaf, BXL 2012

De weersverwachting voor deze editie is in ieder geval een stuk beter dan dat wij toen gehad hebben 🙂

Een extra leuk feestje

10 JAAR – Porsche Tunnel Challenge
                        5de EDITIE in Brussel en omgeving

Dames en Heren, geniet er van!

XXX

Lookin’ forward to it 🙂

PSC

Nog een paar uurtjes en dan sluit de inschrijving voor de La Targa Passaggio Brussels editie.

Gisteren heb ik nogmaals de route gereden en vandaag zijn de laatste aanpassingen in het routeboek verwerkt. Morgen is vrijgehouden voor het drukken van de routeboeken en het maken van de naambadges. Mensen, met al die kilometers aan tunnels op de route gaat het een gezellig en zeker ook een luidruchtig feest worden. Ik kijk er naar uit!

P.S.
                            Bij het eindadres is het prima toeven op het terras en wij hebben een goed zicht op onze Porsches. De parkeerplaatsen worden zondag voor ons gereserveerd. Ook biedt de (lunch)kaart genoeg keus en de gerechten zijn niet duur. Kortom, uitstekende excuses om na de rit nog wat langer van huis te blijven 😉

[quote=”PDS” post=205692]Ik ga dan toch maar passen. Ik had het meer voor de oude formule.[/quote]

Ik denk dat de organisatie een prima lunch-gerecht voor jullie uit kan kiezen … hoef je deze alleen zelf af te rekenen 😉

Mooi deelnemers aantal – gelijk aan de voorgaande jaren.
                              Een leuke intieme groep!

wat niet wil zeggen dat er niet nog een paar equips bij kunnen 😀

PSC

[quote=”TGeert” post=206440]Vandaag nog 2 extra wagens ingeschreven.[/quote]
                                Super! Dat brengt ons nu op 21 Porsches en tot en met 10 juni kan er nog ingeschreven worden.

[quote=”TGeert”]En niemand zegt dat je om 13u al naar huis moet …[/quote]
                                Dat klopt helemaal. Op de eindlocatie is men vrij om nog gezamenlijk een kop koffie te drinken en het is ook mogelijk om op eigen kosten een lunch te bestellen. De Porsches staan voor het restaurant in het zicht, dat is sowieso al een leuke afsluiting van de rit.

Vandaag nog 2 extra wagens ingeschreven.

Allez mannen, inschrijven !
                                  Hoe meer wagens, hoe meer fun !

En niemand zegt dat je om 13u al naar huis moet …

PSC

Nog 1 Nederlandse aanmelding ontvangen, waarmee de stand op 10 Nederlandse en 7 Belgische Porsches komt. Ik ben benieuwd of jullie hier nog verandering in gaan brengen 🙂

De namen van de deelnemers zal ik niet noemen, maar ik kan wel het type Porsche melden:
                                    Boxster S 550 Spyder (goh, van wie zou deze nu toch zijn…?) 😉
                                    Boxster (3x)
                                    Cayman
                                    944
                                    3.2 Targa (2x)
                                    964, C4
                                    993 (2x)
                                    996 Turbo
                                    996 4CS
                                    996 C4 Cabrio
                                    996 4S
                                    997
                                    997 turbo S

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.