La Targa Passaggio Brussels 2015

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio Brussels 2015

• Maker
    Discussie

• PSC
    Deelnemer

Beste forumleden,

Vanaf heden kan er ingeschreven worden voor La Targa Passaggio Brussels editie op 14 juni 2015. De inschrijving is vervroegd omdat het evenement is gekopieerd en wij willen voorkomen dat jullie daar slachtoffer van worden.

De persoon achter deze kopie heeft in maart van dit jaar de website latargapassaggio.com geregistreerd.

Via deze site lijkt het er op dat men in kan schrijven voor onze Brusselse Porsche Tunnel Challenge op 14 Juni aanstaande. Men vraagt € 250 per Porsche en belooft onder andere een Jubileum badge. Deze site en organisatie daarachter zijn op geen enkele wijze verbonden met La Targa Passaggio ™ en PSC Automotive Events. Inschrijving via die site zal daardoor ook niet resulteren in een deelname.

Let op: het juiste E-mail adres om in te schrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels op 14 Juni aanstaande is brussel2015@targapassaggio.com en niet het E-mail adres vermeld op bovengenoemde site. De juiste site voor La Targa Passaggio is http://www.targapassaggio.com

Inschrijven voor La Targa Passaggio Brussels kan door een E-mail te sturen naar: brussel2015@targapassaggio.com onder vermelding van:

Naam bestuurder
      Forumnaam bestuurder
      Naam bijrijder
      Type Porsche
      Kenteken Porsche
      (Mobiele) telefoonnummer
      E-mail adres

U krijgt dan een bevestiging per email waarin de betalingsgegevens staan.

Kosten voor deelname:
      – equipe (2 personen + Porsche) € 150,00
      – alleen de bestuurder + Porsche € € 95,00
      – extra inzittende vanaf 12 jaar € 55,00
      – extra inzittende tot en met 12 jaar oud € 25,00

Dit bedrag is inclusief koffie en broodjes bij de start, een zeer uitgebreide lunch, een snack-pakket voor onderweg en natuurlijk het routeboek.

Mochten jullie nog vragen en of opmerkingen hebben, dan horen wij ze graag.

Met vriendelijke en sportieve groet,
      Namens Team La Targa Passaggio

Sylvia Lodder
      PSC Automotive Events

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • PSC

De aanmeldingen druppelen binnen. Tot mijn verbazing zijn er inmiddels meer Nederlandse equipes dan Belgische aangemeld…
        9 Nederlandse en 7 Belgische equipes – in totaal 16 Porsches en 30 personen.

Er is nog meer dan voldoende plaats, inschrijven kan tot 10 juni aanstaande.

@ luc993, jammer dat je er niet bij kan zijn. En aan degenen die zich al aangemeld hebben: Top! Leuk dat jullie erbij zijn! 🙂

Tim

ingeschreven ! (met twee p’s mijn 993 en sigurn’s 986)

PSC

[quote=”PDS” post=205692]Ik had het meer voor de oude formule.[/quote]
            Geen probleem PDS. Luik is al op 19 juli en die blijft in de oude formule.

Maar voor de volledigheid wil ik wel melden dat er bij LTP BXL op de eindlocatie een (overdekt) terras is waar ook geluncht kan worden. Dat is dan wel voor eigen kosten, maar ik zelf blijf daar na de rit ook een hapje eten. Tevens zal er vanaf het terras weer een mooi uitzicht zijn op onze bolides.

Je mag je nog bedenken 😉

Helaas elke zondagvoormiddag werken voor mij!!!

PDS

hmmm

Ik ga dan toch maar passen. Ik had het meer voor de oude formule.

Sorry next time 😉

PSC

Gisteren heb ik de route nagereden en de laatste details met de locaties besproken. Ik ben er klaar voor.

En voor de forummers die de mensen achter de forumnamen beter willen leren kennen: iedere deelnemer ontvangt een naambadge, zodat wij onderling herkenbaar zijn.

Een foto van gisteren (bewerkt door een Nederlandse Porscheforum lid):

En deze aankondiging ontving ik vandaag van onze (Porsche) vrienden van Force451:

Wie gaat er met ons mee?

En ingeschreven… mooie voorzichtige formule, zoals gezegd gaan er feestje van bouwen!

PSC

Top! Hopelijk volgen velen van dit forum jouw voorbeeld 🙂 Wij gaan er weer een leuk feestje van maken.

No problem,

Ook bij de nieuwe opzet wil ik er bij zijn!
                        – aanmelding gedaan
                        – bevestiging ontvangen
                        – betaling gedaan

Zo, laat 14 juni maar komen!

(Supporting the one and only original again).

PSC

Beste Porsche- en Tunnelliefhebbers,

Zoals eerder gemeld gaat ons evenement in Brussel op 14 juni aanstaande gewoon door. Wij hebben echter, in navolging van onze Nederlandse edities, besloten om de Brussel editie op een andere manier in te richten. Op deze manier willen wij uittesten of er ook in België interesse is in een sobere uitvoering van het evenement of dat wij in de toekomst toch weer een totaalpakket inclusief lunch etc. moeten gaan aanbieden.

Om ons te onderscheiden van het andere evenement welke die dag gereden zal worden in Brussel, gaan wij het evenement in Brussel uitbrengen onder de naam “La Targa Passaggio Brussels 2015 – Keep it Original“.

Programma
                          09.30 uur Ontvangst met koffiekoek en koffie, thee of fruitsap
                          10.30 uur Start
                          13.00 uur Aankomst bij eindpunt

Kosten
                          Equipe (2 personen) + Porsche € 25,00
                          Alleen bestuurder + Porsche € 15,00
                          Extra passagiers € 10,00

Wat is inbegrepen
                          * Ontvangst met koffiekoeken en koffie, thee of fruitsap
                          * Een leuke route in en rondom de stad Brussel met weer een aantal “geluidversterkers” op de route
                          * Een “Keep It Original” raamsticker & 10-jarige jubileum sticker
                          * Een geprint routeboek
                          * Een naambadge met daarop uw voornaam en Forumnaam

Wat is niet inbegrepen
                          – Benzine
                          – Lunch en extra drankjes

Inschrijven
                          Bent u geïnteresseerd om deze Brusselse editie met ons mee te rijden?

Stuur dan een e-mail naar brussel2015@targapassaggio.com o.v.v. LTP Brussel 2015. Vermeld hierbij uw:
                          – Voor- en achternaam
                          – Voor- en achternaam van de bijrijder / overige passagiers
                          – Type Porsche
                          – Bouwjaar
                          – Kenteken
                          – Telefoonnummer (mobiel)
                          – Uw e-mail adres

Gegevens voor op naambadge (alleen invullen wat van toepassing is):
                          – Voornaam:
                          – Porscheforum BE naam:
                          – Porscheforum NL naam:

Onvolledige inschrijvingen worden niet door ons verwerkt.

Wij hopen u op zondag 14 juni aanstaande in Brussel te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke en sportieve groet,
                          Sylvia Lodder

La Targa Passaggio Brussel

Omdat wij niet weten of deze nieuwe opzet iedereen aan zal spreken, hebben wij de inschrijving van de mensen die zich reeds aangemeld hadden laten vervallen. Ook zijn de bedragen die reeds gestort waren op onze rekening terug gestort. Wilt u alsnog met ons meerijden, dan verzoeken wij u om u opnieuw in te schrijven voor de Brussel editie. Mijn excuses voor het ongemak.

Tim

Ok,

dan wacht ik de extra info af alvorens mij in te schrijven.

PSC

Jazeker! Dit evenement en de andere evenementen in onze agenda gaan gewoon door. De toekomst van de naamgeving is onzeker, die van de evenementen niet. Meer informatie over Brussel volgt dit weekend.

Tim

Gaat dit evenement door?

Op de website zie ik enkel toekomst onzeker en tweede editie op 3 mei…

Wij gaan het alvast in de agenda noteren.

Zo kunnen we Brussel eens vanuit een andere hoek gaan bekijken.
                                  Meestal bekijk ik Brussel vanuit de file …

Ik ga proberen nog enkele vrienden te overtuigen en zal in de komende weken bevestigen.

PDS

Ik wil misschien wel meedoen …

Drip wou ook meedoen dacht ik 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.