La Targa Passaggio kalender 2015

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio kalender 2015

• Maker
    Discussie

• XXX

Beste liefhebbers van *porsche sounds 😛
      2015 – de winterwerkjes, de zachte warme dekentjes, het vertroetelen, en het wachten het verlangen,…
      Tijd dat die zoutperiode voorbij gaat en we gezamenlijk eens van stal kunnen 😯
      La Targa Passagio 2015 !!
      Vorig jaar heb ik geholpen in de rit rondom Antwerpen. Brussel heb ik al 2x mee gereden, dus ‘t virus zit erin.
      Voor zij die het niet kennen, alle tunnels van een op voorhand geselecteerde stad doorkruisen aan de hand van een roadbook, megaleuk :relaxman:

Noteer alvast:

10/04/15 – Amsterdam
      03/05/15 – Antwerpen
      14/06/15 – Brussel
      04/09/15 – Rotterdam

Ergens daartussen Luik :happy:

Voor luik is mede forummer FDW de lokale gids.
      Voor Antwerpen ben ik de vrijwilliger.
      Maar voor Brussel is de organisatie nog volop op zoek naar een *porsche liefhebber die wil meewerken aan ‘t roadbook, net zoals Frank en ik doen.
      Dus zijn er liefhebbers die de omgeving goed kennen, een tip hebben voor de start en eind locatie, geef een seintje aub. Stuur een PM naar de organisatie en hup we hebben een winnaar :first:

Ik heb de hulp ingeroepen van PDS voor A’pen 2015. Maar een lokale slip/drift rit gaan we er niet van maken hé 😎
      Hoofdzaak is fun, dat mogen we niet uit het oog verliezen.

Zoek even op joetjoep naar ‘la targa passaggio’ en je krijgt de kriebels al, indien niet, filmpjes terug bekijken tot het zover is 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • XXX

Ik sta ook op ‘t lijstje :happydance:

Ben er ook bij in Rotterdam 😀
          Het aantal van 100 deelnemende wagens is al bereikt dus het wordt weer gezellig :driver:

Net ingeschreven voor de rit in Rotterdam op 4 september. Ben benieuwd. Kijk er wel al naar uit :happydance:

Zowel aan de rit in Antwerpen als Luik staan al genoteerd in onze agenda.
              Wij doen zeker mee !

Vorig jaar de eerste keer deelgenomen in Antwerpen.
              Mooi weer gehad, mooie wagens gezien EN gehoord, toffe mensen leren kennen.
              Goede organisatie.

Kortom, een top dag gehad. :up:

Luik is in aanmaak…donderdag gaan we verkennen… zal een boeiende rit worden door Luikse tunnels en omgeving. :driver:
                Mogelijke data zal zijn 19 of 26 juli ! :up:

Keep you all posted !

mvg

Frank

XXX

Ben aan het knutselen aan ‘t roadbook.
                  Ietsjes anders opgevat dan 2014 😯
                  Zal binnenkort eens afspreken met PDS en Kenny denk ik, om de meningen te polsen 😉

Ben op zoek naar een unieke locatie om te starten en te stoppen + eten, met volgende eigenschappen:

1. Héél dicht bij Antwerpen – maar geen centrum = pain in the ass om te parkeren (te druk)
                  2. Moet toch minstens 50 tot 80 man kunnen eten
                  3. Auto’s moeten veilig kunnen parkeren = gereserveerde zone, is wel belangrijk niet?
                  4. de prijs moet héééééél scherp zijn en we willen toch super verzorgd worden – desnoods terug naar Off Course of ik vraag hen om hun ‘Cabanne’ te openen…
                  5. Moet een meerwaarde hebben, verrassend, uniek, speciaal, anders,…

Heb je een tip =PM

XXX

Doen we Sylvia 😀

PSC

Peter, je mag zaterdag 24 oktober 2015 als datum voor de La Targa Passaggio Den Haag ook in de agenda zetten :salut:

PDS

Ik doe er ook een paar mee ….

Hangt wat van mijn werk af, maar normaal gezien kan ik wel meedoen 😆

Antwerpen al zeker :drink:

:popcorn:

Die van Luik zie ik wel zitten :mrgreen: :driver:

3 van de 4 zou moeten kunnen:-) ik volg het topic op de voet!

XXX

gggg gotverdomme 😀 😀 😀

[quote=”911_NL” post=197584]Volgens mij is passaggio met een dubbele G[/quote]
                                :salut:

Volgens mij is passaggio met een dubbele G :popcorn:

14/06 zijn wij op vakantie – de andere data gaan we naar allerwaarschijnlijkheid wel mee :driver:

Aaaargh!!!! :wtf: :bounce:

10/04 Skiën
                                    03/05 Werken
                                    14/06 24h Le Mans
                                    04/09 Misschien haalbaar, ga ik nog ff moeten afwachten…

Vorig jaar alles moeten missen door technische problemen, hoop er dit jaar dan toch bij te zijn in Rotterdam… :think: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.