- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 februari 2015 om 23:43
Beste liefhebbers van *porsche sounds 😛
2015 – de winterwerkjes, de zachte warme dekentjes, het vertroetelen, en het wachten het verlangen,…
Tijd dat die zoutperiode voorbij gaat en we gezamenlijk eens van stal kunnen 😯
La Targa Passagio 2015 !!
Vorig jaar heb ik geholpen in de rit rondom Antwerpen. Brussel heb ik al 2x mee gereden, dus ‘t virus zit erin.
Voor zij die het niet kennen, alle tunnels van een op voorhand geselecteerde stad doorkruisen aan de hand van een roadbook, megaleuk :relaxman:Noteer alvast:
10/04/15 – Amsterdam
03/05/15 – Antwerpen
14/06/15 – Brussel
04/09/15 – RotterdamErgens daartussen Luik :happy:
Voor luik is mede forummer FDW de lokale gids.
Voor Antwerpen ben ik de vrijwilliger.
Maar voor Brussel is de organisatie nog volop op zoek naar een *porsche liefhebber die wil meewerken aan ‘t roadbook, net zoals Frank en ik doen.
Dus zijn er liefhebbers die de omgeving goed kennen, een tip hebben voor de start en eind locatie, geef een seintje aub. Stuur een PM naar de organisatie en hup we hebben een winnaar :first:Ik heb de hulp ingeroepen van PDS voor A’pen 2015. Maar een lokale slip/drift rit gaan we er niet van maken hé 😎
Hoofdzaak is fun, dat mogen we niet uit het oog verliezen.Zoek even op joetjoep naar ‘la targa passaggio’ en je krijgt de kriebels al, indien niet, filmpjes terug bekijken tot het zover is 😀 😀 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.