La Targa Passagio BXL treintje

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passagio BXL treintje

• Maker
    Discussie

• XXX

Het zit er aan te komen hé.
      Rijden er nog Porschekes vanuit regio Antwerpen naar BXL, misschien afspreken? :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • XXX

Kom tegen 8:15 naar de parking te Rumst aan de E19 😈

Rijdt er iemand vanuit Limburg ?
          Dan kunnen we afspreken aan de Carpool Lummen .
          Zo niet rijdt ik alleen door

Kan er helaas niet bij zijn tijdens deze rit in “mijn achtertuin”, moet naar een doopfeest 😕
            Hopelijk hebben jullie het weer een beetje mee.

Geert.

XXX

All Right, Tot morgen dan :driver:

Afspreken op de parking NA de benzinepompen. kan ik hem nog volgooien…

XXX

Nog eens even van boven zetten hé 😀
                  Zondag 8:15 parking Rumst :driver:

CU :relaxman:

[quote=”Rufie” post=100280]Iemand die Gent passeert ?[/quote]

Ikke 😉

Iemand die Gent passeert ?

XXX

Op 24/06 om 08:15u verzamelen intuissen:
                        maddict
                        stefx911
                        peter_targa_84

wie nog… :driver:

XXX

Dju, ik ben serieus het noorden kwijt, en ‘t zuiden ook 😳
                          Je hebt gelijk, van Antwerpen komende de parking op de E19 te rumst, 08:15 daar en 08:30 vertrekken?? Is dat ok?
                          Ik denk dat we dan wel om 09:00u oon de Kleine Zavel zijn zeker.
                          Ik ga niet voor rijden hé, gezien ik de E19 en de E313 nu al door elkaar gooi en van Antwerpen, over Lummen naar Rumst zo naar BXL zou rijden :mrgreen: :engeltje: :mrgreen:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=99791]Aan de kant van Antwerpen richting Lummen?[/quote]
                            Euh Peter, de E19 vanuit Antwerpen naar Brussel, benzinestation vlak voor afrit Rumst.

Van waaruit vertrek jij?

Wij gaan zaterdag middag al richting Brussel, we zien jullie zondag morgen wel :relaxman:

XXX

Aan de kant van Antwerpen richting Lummen?

goe plan… komen ook tot daar

Graag, op de E19 in Rumst op parking tankstation?
                                    Hoe laat?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.