Laadlampje batterij

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Laadlampje batterij

• Maker
    Discussie

• MDMIKE
    Deelnemer

Hoi,

Mijn lampje blijft branden van het laden baterij,heb de spannig gemeten op mij acu en die is 12.50 volt,moet da normaal niet 13.5 zijn als de moter draait.
      Nu is de vraag wat zou te kunnen zijn, de garage geetf met onderhoud een nieuwe acu geplaast,toeval.

Alvast groeten Mike.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Hoi,

Ken die firma niet,is reeds hersteld ,waren de dioden die kapot waren ,zijn vervangen en werkt weer naar behoren.
        Alvast bedankt.

Groeten Mike

hallo,

ben van langemark en werk bij EMV roeselare.
          groeten

Hoi,

Heb hem er uit gepakt en ga hem morgen eens laten uit meten,mischien de spannig regelaar,we zullen wel zien.
            Trouwens van waar ben je,ben zelf van Gent.
            Zal zeker iets laten weten ,moest ik je diensten kunnen gebruiken ,alvast bedankt er voor.

Groeten Mike.

hallo,de laadspanning moet rond de 14v liggen bij een alternator.

als je batterij goed is ligt het aan de alternator of aan de bedrading.

Nieuwe alternator is erg duur,rivisie is aangewezen.

Kosten rivisie rond de 150euro afhankelijk wat defekt is.

ps,bij mij op het werk doen wij revisie van alternatoren en starters,,,,,,,,,,,,,,,,je weet nooit of ik kan helpen,laat maar iets weten

Alternator?

Hoi,

Dat zou wel eens kunnen ,maar vind het maar een,ga nog eens kijken,en anders ga ik morgen eens tot bij hem,en we zien wel

MDMIKE,
                    Er is heel wat werk aan het elektrisch gedeelte van Uw 928 gebeurd.
                    Het zou me niet verbazen dat er bij deze werken ergens een draadje los gekomen is of slecht kontakt maakt.

Dacht het ook,maar vond het raar dat voor dat ik hem in de garage bracht hij nog goe was,dus dacht ik eventuweel een elektriche probleem,

Uw batterij (nieuw) wordt eventueel niet efficiënt opgeladen: “dynamo”!!!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.