Laat het wachten beginnen…

Home Forum Porsche Talk Laat het wachten beginnen…

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

Na ondertussen 5 jaar met de 991 Endurance Racing Edition is het tijd om iets nieuws aan te bestellen. Ga de ERE waarschijnlijk houden en de nieuwe erlangs. Heb overwogen om al electrisch te gaan maar no not yet. Ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten op mijne nieuwe daily die ondertussen half jaar vertraging zal hebben bij levering. Maar na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en het zal NA worden! Rara 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • PTS? op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar Amethist. Ik ben wel wel benieuwd in welke kleur hij voorgesteld zal worden binnenkort

@bccars
          PM mij even dan kan ik je wat info bezorgen

Dat is inderdaad mooi nieuws, aftellen maar! Ben ook erg benieuwd naar de PTS!

Heh ?  Ik ken nog mensen met een pre order op die wagen, en die hebben nog nul komma nul info over allocaties, levertermijnen en dergelijke.  What do you know that we don’t know ?  Spill the beans please 🙂

carbonman post=288140 userid=6903pre-order 992 GT3 RS PTS voorzien voor mei 2023

Proficiat man, ben er echt benieuwd naar..

XXX

Top, wat een beest. 
                  Nu al aftellen is misschien wat vroeg 

Ja geduld is een mooie deugd ( die ik niet heb) ondertussen zal ik hopelijk al wat genieten van mijn daily die in juli komt.

Corbonman , gefeliciteerd enkel dat wachten tot 2023  !!! 

[size=85]Bijna just Jan!
                        Allee dan,
                        pre-order 992 GT3 RS PTS voorzien voor mei 2023[/size]

WOW 

Ola
                            Nog beter…benieuwd naar de kleur…

Nice one

Bijna just Jan!
                              Allee dan,
                              pre-order 992 GT3 RS PTS voorzien voor mei 2023

GT4 RS

@zuff-65
                                  gelukkig kunnen we allen onze zinnen even verzetten op het Porscheforum en hopen en meeleven met die mensen.

even terug on topic:
                                  tipje aan dripje
                                  4.0 inclusief een dikke spoiler 😉

XXX

Allé vooruit carboman, licht een klein tipje van de sluier op… 
                                    Ik ben alvast benieuwd naar wat het gaat zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.