Laat het wachten beginnen…

Home Forum Porsche Talk Laat het wachten beginnen…

• Maker
    Discussie
  • Na ondertussen 5 jaar met de 991 Endurance Racing Edition is het tijd om iets nieuws aan te bestellen. Ga de ERE waarschijnlijk houden en de nieuwe erlangs. Heb overwogen om al electrisch te gaan maar no not yet. Ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten op mijne nieuwe daily die ondertussen half jaar vertraging zal hebben bij levering. Maar na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en het zal NA worden! Rara 

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • @carbonman 
      Even ter info , mocht je  het nieuws van de afgelopen 6 dagen gemist door stroompanne of wat dan ook 
      2000km -2500Km hiervandaan zitten veel  mensen  in schuilkelders te wachten tot de bombardementen stoppen; de meeste  hebben nog voedsel voor enkele dagen en dat is het op. GEEN brood  , GEEN  vers water enz…enkel tonijn in blik. 
      Dit is ook  Europa hé ,Carbonman :  vertrek in Duitsland ( het land van uw fantastisch speelgoed) en dan Polen en dan sta je er ;  Dus  verre van de “ver-van-mijn-bed-show 
      Intussen kan je rustig wachten  …. op je nieuw speeltje  met een NA motor hé.
      We zijn  ook “reuze benieuwd”  ook naar de kleur en typ    die het gaat worden uiteraard.
      Vergeet dit aub niet te posten de komende weken en maanden aub  

Ondertussen volgen de nuchtere andere angstvallig en kritisch het nieuws naar de verdere ontwikkelingen van de gebeurtenissen  , in gang gestoken door één dictator. 

Fijne en aangename werkdag nog verder 

0

warm, warm 

0

laat ons raden: ne kleinere GTS of iets grotere GT3 ?

0

Ben benieuwd 

0
          4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.