lachwekkende situatie achteraf bekeken

Home Forum Zeverhoekje lachwekkende situatie achteraf bekeken

• Maker
    Discussie

• isa
    Deelnemer

We hebben hier de laatste tijd al wat miserie te verduren gehad, al was het dan niet echt begonnen met onze Porsche

Een kleine 2 maand geleden begon ons dagdagelijks voitureke van zijn oren te maken, onze seat leon fr.
      Plots begon die niet meer te willen starten. Nadat dit verholpen was, begon hij uiteindelijk niet meer door te trekken en steeds bij een volle tank, te snokken op 2500 toeren! Niet just dus! Na wat lang gezaag van mij, om hem binnen te doen in de garage, want het was al een kerstboom aan t worden binnenin van de lampjes die brandden, mag hij uiteindelijk vandaag binnen! Verdict zal wel nog volgen!
      Wat gebeurt er nu? Zaterdag, omdat de seat al niet te goed marcheert, beslist mijn vent dus om de Porsche te nemen om eens een stapje in de wereld te zetten.
      Dus, wij weg met de zoon naar de babysit, zo een km van ons deur. We stoppen daar en onze porsche begint te piepen.
      Geen probleem, dat stopt wel weer! We willen daar terug vertrekken, en zijn nog geen halve km ver, en de porsche valt dus stil, de 4 pinkers gaan op, en de deuren op slot! Ik zeg ja, t is niet waar hé! Er zit een alarm op met een speciaal bakje dat je altijd bij moet hebben.
      Ik dacht dus dat het ventje dat weer eens vergeten was, maar nee, t was mee! Maar de Porsche wou dus niet meer! We stonden daar schoon te koekeloeren! Uiteindelijk hebben we dan maar de oplossing genomen voor dat alarm dus, maar dan kan je wel rijden zoveel je wil, maar met je 4 pinkers steeds aan! En iedereen maar kijken dus! Mijn vent was voor te ontploffen! We hadden al haast, dan al die problemen met de andere wagen, de derde die staat op stal en mag niet buiten van hem in de winter, het was ondertussen zaterdag en al kwart na 5, dus ja! Allee, thuis alles uitgeprobeerd, niks wou werken! Er zaten toch wel batterijen in dat bakske zekers! haha, die waren dus plat en niet van de soort die overal te verkrijgen is dus! t Ventje heeft dan uiteindelijk in alle haast en zoveel mogelijk met volle vaart, gans t dorp afgereden op zoek naar batterijtjes! Uiteindelijk vond hij wat hij zocht!
      Ik zat toch in mezelf wel even te lachen! Eerst weken moeten zagen om de auto binnen te doen en dan de andere die begint te pruttelen!

Het is niet de eerste keer dat we dat tegenkomen, met 2 van ons vorige wagens hebben we dat ook gehad, de ene kapotte batterij en plots wou de andere ook niet! t Is hier soms telepathie!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • isa

Doen we altijd hier!

rjf

Whatever happens, always keep smiling 8)

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.