Lage emissiezones Vlaanderen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Lage emissiezones Vlaanderen

  • Maker
    Discussie

  • Bompa Lawijt
    Deelnemer

      De stad Antwerpen voert op 1 februari in ongeveer heel de Antwerpse binnenstad en op Linkeroever de lage-emissiezone in.
      Voertuigen die veel roet en fijn stof uitstoten, mogen de zone niet meer in rijden.
      Sommige auto’s mogen de zone pas in nadat ze geregistreerd zijn.

      Mag ik Antwerpen nog binnen ???? Klik

    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 320)
      • Ter info

        Mijn bescheiden mening over “wise guys”: 😀 😀

        Een betweter probeert aandacht te trekken van andere mensen

        [b]Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft
        [/b]

        verder ….. geen commentaar hoor

            [quote=”Yellow Submarine” post=284015]Een betweter is per definitie iemand die ongevoelig is voor feiten die voortschrijdend inzicht veroorzaken… :ass:[/quote]

            The yellow asshole strikes again.

              7. When all else fails: humor!

                Een betweter is per definitie iemand die ongevoelig is voor feiten die voortschrijdend inzicht veroorzaken… :ass:

                    [quote=”Bladerunner” post=284010]Da’s zeker dadde, neem nog maar eens een stukje plezier weg.

                    Misschien moeten we allemaal maar met een gele ossenspan gaan rijden.[/quote]

                    De één zijn plezier is de andere zijn dood. Stierengevechten zijn gewoon dierenmishandeling, traditie of geen traditie. Als we het dan toch over ossen hebben..

                    Mijn punt is dat dingen evolueren. Voortschrijdend inzicht maakt dat we bepaalde dingen nu anders doen dan vroeger.

                      Dirk, dat weet ik, maar dat is een andere discussie.

                      Ik deed gisteren mijn middagloopje in het bos (de voordelen van telewerk) en er passeerde een crossmotor op het bospad, de rust verstorend. Ook zoiets dat eigenlijk niet kan. Als voetganger wordt je verondersteld om netjes op het pad te blijven om de natuur niet te vertrappelen en de beestjes niet te verstoren. Kun je nagaan wat zo een crosser veroorzaakt. Ik weet zelfs niet of het mag of niet, auto’s mogen daar passeren als ze daar moeten zijn, maar die rijden er rustig en redelijk stil.

                        Da’s zeker dadde, neem nog maar eens een stukje plezier weg.

                        Misschien moeten we allemaal maar met een gele ossenspan gaan rijden.

                          Een autokeuring van amper 10 min. is geen garantie dat de auto de andere 364 dagen, 23 uren en 50 minuten van het jaar rond rijdt zoals deze door de fabriek werd uitgerust :happy: :engeltje:

                            Ik herinner me, het kan 10-15 jaar geleden zijn, dat er elk werkdag om 6 uur een brommer passeerde gedurende een maand of zes. En er passeert hier véél verkeer, maar niets zo vervelend als die brommer. Na een tijd had ik zin om mijn wekker te zetten om die kerel eens goed mijn gedacht te zeggen. Die krengen reden (rijden?) ook rond zonder enige vorm van keuring. In tegenstelling tot mijne gele.

                              [quote=”Yellow Submarine” post=283996]Mja, laten we niet alles op een hoop gooien … behoren de stinkende en vaak luid snerpende brommers zo vlug mogelijk op de schroothoop.[/quote]

                              Let maar op! want dat zou ook wel eens wederkerig kunnen zijn tegenover stinkende en vaak luid snerpende gele spyders.

                                Mja, laten we niet alles op een hoop gooien om het toch maar in het belachelijke te kunnen trekken.

                                Wat Gent betreft: mijne speed haalt 45 terwijl je maar 30 mag in de binnenstad. Dus nee, tegen “gevaarlijk rijgedrag” is dat geen “oplossing” :engeltje:

                                Maar naar mijn onbescheiden mening behoren de stinkende en vaak luid snerpende brommers zo vlug mogelijk op de schroothoop. Wat voor jeugdsentiment daar voor sommige onder jullie ook aan vasthangt.

                                  Dan hebben ze hier in Geel een betere oplossing hoor.
                                  Hier hebben ze een benzine stroomgroepje in hun bestelwagen om de batterijen op te laden.

                                    Hier waren vorige week gemeentearbeiders bezig met snoeiwerk. Ze hadden een elektrische motorzaag bij die binnen de kortste keren lege batterij had.
                                    Per gsm een bestelwagen (diesel) gevorderd van de gemeentelijke technische dienst om de lege batterij op te pikken en na opladen weer terug te brengen. Dat zijn 4 verplaatsingen voor één batterij. Volgens mij toch beter eentje met 2-takt gebruiken ipv een dieselkoerierdienst.

                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 320)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.