Lakken

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Lakken

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Ik overweeg een tweedehands Porsche Carrera aan te schaffen, maar diegene die ik op het oog heb is niet in de gewenste kleur.

Heeft er iemand een idee wat (her)lakken kost en -zo dit hier mag- waar ik daarvoor best terecht kan?

Dank,

X

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • [quote=”Mushroom” post=92750]Wrapping kost ongeveer de helft van spuitwerk = 2500 Euro.
      Dan zie je nog steeds de originele kleur van ‘t minste dat je een deur of zo opendoet. [/quote]

Tegenwoordig zijn de mannen zo handig, dat ze ook alle kleine naden, rondingen en andere zaken mee (kunnen) nemen – en je het niet direct ziet als je een deur open doet.
      Bij de Oosterburen (D) zijn de prijzen ook nog wat goedkoper, maar het is inderdaad zo dat ‘wrappen’ (nog) geen GLIM op kan leveren 😐

997’s zijn er voldoende te koop – en ik zou dan ook gewoon op zoek gaan naar de gewenste kleur .. of je moet zoveel korting krijgen dat een spuit-klusje daar mee te verrekenen valt 😉

Anoniem

+1

Wrapping kost ongeveer de helft van spuitwerk = 2500 Euro.
          Dan zie je nog steeds de originele kleur van ‘t minste dat je een deur of zo opendoet.
          ‘t Schijnt ook heel moeilijk te onderhouden, krasgevoelig te zijn en nooit zo hard te blinken als een laag verse lak. Tenzij je ‘m in ‘t mat wil laten wrappen beter niet doen.

997’s komen nu pas goed los, eentje met de juiste opties passeert wel vroeg of laat (en eerder vroeg, er is net een nieuw model uit), in jouw plaats zou ik wachten ipv 5000 Euro over de balk te smijten. En nee, ik heb ook geen geduld 😉

Beste,

Dank voor het antwoord. De 911 die op d’oog heb is een Carrera 4 997.mk2. Auto is ‘perfect’ uitgerust maar in het rood. Ik zou ‘m liever in het zwart of zilver hebben (afgezaagd ik weet het, maar toch…)

Misschien wrapping overwegen?

Ik zal eens met Cabriowim contact nemen.

Groet

Je kan hiervoor terecht bij cabriowim hier op ‘t forum. Heeft meer dan genoeg tevreden klanten.
              Echter,
              Weet niet welk model van 911 je op ‘t oog hebt maar kleur veranderen = waardeverlies.
              No biggie bij de recente die momenteel geen fluit waard zijn (in $$ dan want ze rijden toch o zoveel beter dan de oudjes (wat maar normaal is)), maar eens je luchtgekoeld gaat…

Beter deze laten en eentje in de goede kleur zoeken of met de bestaande kleur vrede nemen. ‘k Denk ook dat de kosten snel naar de 5000 Euro zullen gaan (alleen herspuiten, niks van bodywork).

Dit gezegd zijnde: ik heb een oudje in een niet origineel kleur :respekt:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.