lampje anti lock

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 lampje anti lock

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Weet er iemand wat dit lampje is anti lock bij een 964.
    Brandt bij het starten en als je met de wagen is goed gas geeft tijdens het rijden is het uit.

Mvg Peter

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Bij mijn 964 gaat (normaal gesproken) het ABS lampje direct uit na het starten.

Behalve als ik de 964 een 2 tal weken niet heb gebruikt (komt zelden voor ;)) en niet aan de druppellader heb gehad, dan blijft het ABS lampje enige kilometers branden voordat deze uit gaat.

Het lampje van de spoiler blijft idd branden en gaat pas na een paar meter rijden pas uit.

Dus als je de wagen gewoon start en stationair laat draaien blijft dit lampje branden.Dit was bij mij vroeger niet tot de battery stuk ging
        .

Dat is normaal. is bij mijn 964 ook

Zijn er nog mensen hier met een 964 hier die dit hebben dan.
            Voor mijn batery stuk ging brande dit lampje nooit.(anti lock)
            Nu bij het starten steeds en bij gas geven is het uit.
            Als jullie mij kunnen bevestigen dat dit normaal is dan is mijn wagen ,
            terug in orde.Kan ik terug gerust een beetje gas geven met het beestje.

MVg

Dat is perfect normaal. Zo zal ook het lichtje van je spoiler pas uitgaan als je begint te rijden

@peter vdl ,volgens mij normaal en moet na een korte tijd vanzelf uitgaan .

Klopt vandaag battery stuk gelijk een nieuwe erin gestoken.
                  Lampje brandt echter nog bij het starten en bij gas geven gaat het uit.
                  Zou het kunnen dat ik nog iets moet laten resetten ?

MVG

@Peter vdl, dit is idd een ABS lampje. En een waarschuwing dat je accu wat minder wordt :mrgreen: .

Het lampje brand omdat de boordspanning na het starten onvoldoende is voor het ABS systeem.

C2 tiptronic

C2 of C4?

Ik heb geen handleiding bij de wagen dus als er een lampje brandt is het telkens zoeken geblazen.
                          Gelukkig heb ik jullie hulp nog.

merciekes mannen

PB

ABS lampje. 😎

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.