Lampje in kofferruimte vooraan …

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Lampje in kofferruimte vooraan …

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • … brand niet 🙁
      Lampje is al vervangen en zekeringen nagekeken!

Na wat zoekwerk op het net vond ik een topic waar ze vertelde dat het knopje/schakelaar van de eerste modellen 986/996 snel zou verslijten en gewoon kan vervangen worden 😕

Iemand enige ervaring mee en/of kan dit kloppen? ❓

Bedankt

Anoniem

kan blijkbaar snel verslijten. Had er ook last van maar dan de install gedaan en nu natuurlijk niet meer nodig 🙂 ) .

idd dit klopt als een bus

en is dit makkelijk zelf te vervangen? 😕
            Luc, heb jij zoiets in stock?

Ja dit is dus wel vrij simpel te vervangen, en ik denk wel dat er hier nog een zou moeten liggen op stock 😉 .
              Ik zal er morgen eens voor zien.

Luc

Al eens kunnen kijken Luc ❓

Alvast bedankt 😉

[quote=”senna”:vmgy6lm3]Al eens kunnen kijken Luc ❓

Alvast bedankt 😉 [/quote]

Sorry niet binnen maar ik krijg vrijdag wel een bestelling binnen en daar zou het zeker moeten bij zitten (volgens mijn vrouw hé 🙄 ) volgens de lijst van bestelde stukken dat ik zelf heb ingezien zit het er bij 😉 .

Luc

Okay, bedankt 😀

en Luc, nog nieuws?? 🙂

Ja het onderdeel is nog steeds binnen bij ons, nog een geluk dat ik er 2 besteld had anders had ik weer geen enkel meer liggen.

Luc

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.