Lampje Koeling knippert weer (987)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Lampje Koeling knippert weer (987)

• Maker
    Discussie

• luc

Tjonge toch een maandje geleden op onderhoud geweest bij Porsche Antwerpen alles op punt laten zetten kostprijsje 1600euro tja daar kan ik mee leven staat nu perfect inorde.
      Maar voor ik op onderhoud ging had ik een probleempje met de koeling rood lampje knipperde en de wijzer bleef plat liggen.
      toering toen gebeld en effen resetten en weg foutmelding en alles terug inorde wijzer mooi in het midden.
      Gisteren op de autostrade aan het rijden dakje eraf muziekske op en ja tuut tuut startonderbreking niet gehoord dus aan de kant grrrr na een minuutje terug starten knopje drukken en rijden maar enkel de wijzer van de koeling en het lampje knippert terug en ik krijg het er niet af maar hij rijd perfect .
      Dus mijn vraag heeft nog iemand dit gehad of hoe krijg ik deze foutmelding zelf weg.
      Toering stak gewoon een toestel op de stekker onder het stuur…. reset en weg was de foutmelding maar ik kan moeilijk iedere keer toering opbellen bij dit probleem .

Mvg

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • je blijft blijkbaar sukkelen met je probleem van 3,5 maand geleden.

het knipperen van het lampje is reed beantwoord in je vorige topic, dat de naald van je temp. metertje blijft platliggen is een probleem met de temperatuurvoeler of de bedrading ervan.

kijk eens op je factuur of de temperatuur sensor van je koelvloeistof vervangen geweest is? zo ja, ermee terug gaan, zo neen (laten) vervangen. onderdeelnummers voor een boxster 987 van 2005-2008:
        997-606-410-00 sensor (kost 25 euro)
        999-707-508-40 rubber joint
        999-021-011-01 clips/veer

Attachments:
        • 987tempSensor.jpg

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn ! Heb dit zelf nog niet voorgehad !
          Ik zou me toch eens wenden tot Porsche Antwerpen .

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.