LANG VERWACHT – maar eindelijk afgehaald

Home Forum Stel jezelf even voor ! LANG VERWACHT – maar eindelijk afgehaald

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen vrijdag in de garage Maastricht opgehaald, en al onmiddellijk 1.000km op de teller…. Gewoon toch super !, En dan ook nog eens geluk met het weer dat de kap onmiddellijk open kon. Tourrit in de Voerstreek met het vrouwtje, met bijhorend streekbiertje en panoramisch terras :coolness:
    Om ook maar onmiddellijk een beetje mee te zijn, hebben we ons ook ingeschreven voor de Lente-tourrit van garage Eindhoven-Maastricht van volgende week zondag14/04 met startpunt in Eindhoven. Gaat er nog iemand misschien ??
    image.jpg

image_2013-04-07.jpg

image_2013-04-07-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Mooie porsche :respect2: dat wordt cruizen zondag :coolness:

:driver: proficiat met de aankoop van uw P, en veel rij plesier

Oh wat wordt het lekker zondag 😀

Heb enkele wk geleden nog in de nieuwe Boxster en Cayman gezeten, echte droomauto’s met een perfecte zitpositie.
          Je hoeft niet eens te gaan rijden om te genieten.

Proficiat met de aankoop en veel rijplezier met de boxster

Prachtige auto, welkom op t forum.
              Ben er zondag as ook bij.

XXX

Mooi en proficiat met de aankoop. Veel succes ermee :relaxman:

Van harte welkom op dit gezellige forum .
                  Proficiat met je prachtige wagen ! :applaus: :up: !

Volgende zondag ben ik er ook bij in Eindhoven ,ik kom met een gt3 met wat strepen erop ,spreek me maar aan als je wilt .

Is wel handig zo’n Ipad geen enkel probleem om de foto’s te bekijken . 😉

proficiat buurtbewoner , zal je wel eens tegenkomen , nice P!! :applaus: :drink:

Mooie wagen :applaus:

[quote=”luc993cabrio” post=127220]Proficiat, wel nie gemakkelijk om die foto’s zo te bekijken :wtf: :wtf: :wtf:[/quote]

“ctrl”+”Alt”+”pijlke naar beneden” 😀

S2

Mooie wagen, maar ik krijg hoofdpijn van die foto’s 🙂

Welkom !

mooie *porsche boxster,welkom op het forum

ik ga ook deelnemen aan de lente rit,ben van zolder :salut:

[quote=”BOXSTER 555″ post=127223]Sorry, hiervoor, maar ik was er helemaal ondersteboven van[/quote]

Als ge ‘t zomaar niet op de weg doet is het ok :relaxman:

Sorry, hiervoor, maar ik was er helemaal ondersteboven van

:happy:

het betere entertainment

Meanwhile… in Australia…

:first: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.