lap "gerard" ik heb prijs

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen lap "gerard" ik heb prijs

• Maker
    Discussie
  • ben goed bezig
    ik rij al 26 jaar boetevrij tot nu,nog maar een half jaar porsche-rijder en mijn eerste boete binnen.
    met het inhalen van een camion die tegen 50 reed waar men 70 mocht geflitst tegen 80
    eigenlijk valt het nog mee,kom er vanaf met 50 euro, dacht dat het veel meer zou zijn,toen ik die met zijn stom poloke zag staan keek ik op mijn kilometerteller en die stond toen op 105,waarschijnlijk juist geflitst tijdens het optrekken.
    dus mannen als je binnenkort in de omgeving van heist op den berg een cayman ziet rijden tegen 50 niet kwaad zijn en beginnen toeteren want dat ben ik 😥 😥 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • toen ik deze avond van mijn werk kwam heb ik me al eens laten gaan 😈 😈 😈 [/quote]

Tegen 50……. 😳 😳 😆

allemaal groot gelijk, gewoon betalen en vergeten en vermits mijn korte en lange termijn geheugen een zeef is mag dit geen probleem zijn
        toen ik deze avond van mijn werk kwam heb ik me al eens laten gaan 😈 😈 😈

Ik vervoeg de “flitsclub”. Vanmorgen in Aartrijke richting Jabbeke geflitst op de kop, 80 km/h op de teller, dat zal een lekkere wezen … 👿

[quote=”ericbullet”:1u7n3ojm]je moet wel veel geluk hebben, op dat stuk zijn er al veel gepakt.
            vooral goed oppassen ook als je de hoge brug afkomt,daar staan ze ook regelmatig,ofwel langs de kant van het rusthuis of aan zakenkantoor “Goris”[/quote]

Yep beruchte plaats. Staan ze regelmatig. Ook in de lostraat (van zwembad naar Liersesteenweg) al een paar keren zien staan. Eigenlijk staan ze tegenwoordig overal 👿
            Waar kun je nu nog eens goed gas geven ❓
            Maar niets aan te doen. Betalen en u eigen gelukkig prijzen dat het “maar” 50 EURO is 😉

ha maat je leeft nog ,had al veel vroeger een reactie verwacht,ik moet het toegeven “the beast has awakened”
              en wat die regels betreft ,ik weet hier in de omgeving een baantje waar regelmatig zeer hoge snelheden worden gereden door bepaalde mensen die zich steeds aan de regels houden
              8) 8) 8)

Hoe een Porsche van een brave huisvader een echte rebel kan maken hé.
                Uw broerke had het me al verteld,onzen Eric is nen echte wegpiraat geworden,je zou beter is een voorbeeld nemen aan mij,ik hou me altijd aan de regels.. 😉

Gewoon betalen en je plezier niet laten vergallen .
                  Wat is 50€ nog tegenwoordig (daarbij heb ik nog nooit zo’n goedkope gehad 😈 )
                  Ik zeg altijd , jammer maar nog steeds goedkoop geizen al die keren die ze me niet hebben gehad ( en zeker die keren dat dat als ze me zouden pakken ik mijnbriefje vor langer kwijt zou zijn) .

ericbulletn[quote]ben goed bezig
                    ik rij al 26 jaar boetevrij tot nu,nog maar een half jaar porsche-rijder en mijn eerste boete binnen.

Ocharme 😉 😀

je moet wel veel geluk hebben, op dat stuk zijn er al veel gepakt.
                      vooral goed oppassen ook als je de hoge brug afkomt,daar staan ze ook regelmatig,ofwel langs de kant van het rusthuis of aan zakenkantoor “Goris”

[quote=”ericbullet”:13joi63n]jawel,een donkerblauwe, staat regelmatig op de liersesteenweg schuin tegen over de seat garage,staat meestal in de richting van Lier te flitsen[/quote]

Damn goed om weten 💡 Meestal is het stuk van de rotonde (‘t Goor) tot aan de lichten (voor rechts industriepark in) een stuk waar ik soms doortrap tot … km/uur (VEEL TE HARD DUS). Paar weken geleden nog meer dan een uur op de parking aan JESPERS mogen stilstaan. Ze hadden me niet geflitst maar ze hadden wel gezien dat ik vrij snel reed richting rotonde. Bleef bij een waarschuwing en een onvriendelijke “goededag mijnheer” 😆

Ben van de streek – In Deerlijk zal je inderdaad niets gezien hebben: de auto staat op een kleine verdoken lager gelegen langsweg geparkeerd en het automaat staat op driepikkel in de berm (tussen Waregem en Deerlijk)

k’Heb gisteren ook een gekregen ! geflitst op de E 17 te Deerlijk en niets gezien ,niettegenstaande we met 2 goed aan het kijken waren (137 km/u) ook € 50.00.Ik had mijn vriend naar Ieper gevoerd om zijn rijbewijs op de rechtbank te gaan afgeven .En dat wou hij perse met mijn Porsche doen . 🙄

WB

deelname……. 🙂 cry: rap betalen en vergeten die handel…… 💡

jawel,een donkerblauwe, staat regelmatig op de liersesteenweg schuin tegen over de seat garage,staat meestal in de richting van Lier te flitsen

In Heist o/d Berg 🙂 lol:
                                  Zijt ge in Heist geflitst ❓ Hebben ze daar ne polo ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.