lap "gerard" ik heb prijs

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen lap "gerard" ik heb prijs

• Maker
    Discussie
  • ben goed bezig
    ik rij al 26 jaar boetevrij tot nu,nog maar een half jaar porsche-rijder en mijn eerste boete binnen.
    met het inhalen van een camion die tegen 50 reed waar men 70 mocht geflitst tegen 80
    eigenlijk valt het nog mee,kom er vanaf met 50 euro, dacht dat het veel meer zou zijn,toen ik die met zijn stom poloke zag staan keek ik op mijn kilometerteller en die stond toen op 105,waarschijnlijk juist geflitst tijdens het optrekken.
    dus mannen als je binnenkort in de omgeving van heist op den berg een cayman ziet rijden tegen 50 niet kwaad zijn en beginnen toeteren want dat ben ik 😥 😥 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • toen ik deze avond van mijn werk kwam heb ik me al eens laten gaan 😈 😈 😈 [/quote]

Tegen 50……. 😳 😳 😆

allemaal groot gelijk, gewoon betalen en vergeten en vermits mijn korte en lange termijn geheugen een zeef is mag dit geen probleem zijn
        toen ik deze avond van mijn werk kwam heb ik me al eens laten gaan 😈 😈 😈

Ik vervoeg de “flitsclub”. Vanmorgen in Aartrijke richting Jabbeke geflitst op de kop, 80 km/h op de teller, dat zal een lekkere wezen … 👿

[quote=”ericbullet”:1u7n3ojm]je moet wel veel geluk hebben, op dat stuk zijn er al veel gepakt.
            vooral goed oppassen ook als je de hoge brug afkomt,daar staan ze ook regelmatig,ofwel langs de kant van het rusthuis of aan zakenkantoor “Goris”[/quote]

Yep beruchte plaats. Staan ze regelmatig. Ook in de lostraat (van zwembad naar Liersesteenweg) al een paar keren zien staan. Eigenlijk staan ze tegenwoordig overal 👿
            Waar kun je nu nog eens goed gas geven ❓
            Maar niets aan te doen. Betalen en u eigen gelukkig prijzen dat het “maar” 50 EURO is 😉

ha maat je leeft nog ,had al veel vroeger een reactie verwacht,ik moet het toegeven “the beast has awakened”