Lap het is weer van dattem…. aandacht gevraagd !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Lap het is weer van dattem…. aandacht gevraagd !

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Op woensdagavond 29 oktober tussen 11 en 12 uur is mijn porsche 964 cabrio gestolen in de Verlatstraat te Antwerpen.

Indien u iets gezien heeft gelieve een seintje te geven op het nummer:
    0477 69 06 11

Ik ben bereid een beloning te geven

Chassisnummer: WpOZZZ96Zl420954
    Bouwjaar: ’91
    Nummerplaat: XQZ653
    Interier: donkerblauw

Dank bij voorbaat

Ann Claes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”mcklusky”:2iqhq9nv]Tja een alarm kan helpen, een startonderbreker soms ook, maar weet je wat de reactie tijd van omstaanders is wanneer er ergens een alarm afgaat ? Weet je hoeveel personen op dat moment effectief iets ondernemen ? Ook dat is schrijnend, kijk maar eens naar DIT FILMPJE

Als je dit ziet gebeuren, denk je dan aan diefstal ? die mannen zijn op nog geen halve minuut weg met je wagen hé…

ze hebben zelfs hulpwielen voor 4×4 voertuigen, of wagens op handrem, dan duurt het 50 seconden…[/quote]

zwaar gerief

voor oudere wagens heb ik al allerlei tips gehoord

wat mij beste lijkt : centrale kabel van delco wegnemen als je wagens ergens laat voor een tijdje en het niet vertrouwd

het vb van het ongeluk en ook bezoek aan je garagepoort om moment dat je uit- of instapt (met bedreiging) kan je weinig aan doen

voor een nieuwe P stel ik toch voor om een tracking systeem (eventueel op afstand de motorelektronica uit te schakelen) te voorzien
      paar 100€ en minder dan 20€ per maand is niet echt veel voor wat zekerheid, nu is het nog altijd mogelijk je wagen te verliezen maar je kan politie wel goed helpen om terug te vinden

en ja gerecht, … daar spreek ik niet over … (nadat ik vorige week dagvaarding kreeg, … in augustus reed ik over een volle lijn en daar gaat rechter, politie nu even heel veel tijd voor uittrekken ????)

Die heeft al bij al nog geluk, is natuurlijk doodzonde maar heeft zijn wagen nog terug. Die in Brugge die in brand gestoken werd, zal een grotere kost hebben. 😥 😥

Porsche gestolen na ongevalletje in Gent
          Vanmorgen zijn aan de Kuiperskaai in Gent twee wagens op elkaar gebotst. Niets speciaals, ware het niet dat de inzittenden van de ene auto aan de haal gingen met de Porsche van de tegenpartij. De chauffeur van de sportwagen kreeg bij deze schermutseling ook nog enkele rake klappen te verduren. Zijn luxevoertuig werd later licht beschadigd teruggevonden in Moeskroen, maar de daders zijn spoorloos. (belga/svm)

bron:hln.be

alarm start onderbreker je mag hebben wat je wilt als ze hem willen pikken dan hebben ze hem ….!!!!en ik weet van wat ik spreek nog altijd geen nieuws van mijn P al vast veel sterkte aan al wie het overkomt

Tja als er een alarm afgaat kijkt er niemand meer om soms gaan ze al af als er een moto passeert en takelen dan denkt ook iedereen dat da normaal is als ze hem moeten hebben zullen ze hem wel hebben . je kan wel zo een systeem met gps en waarschuwing op gsm als je auto beweegt of ingebroken word ma dan nog moet je der rap bij zijn he grtz Je kan der toch moeilijk altijd ergens aan vastleggen gelijk in de jonge jaren uwe fiets of moto 😈 👿

Tja een alarm kan helpen, een startonderbreker soms ook, maar weet je wat de reactie tijd van omstaanders is wanneer er ergens een alarm afgaat ? Weet je hoeveel personen op dat moment effectief iets ondernemen ? Ook dat is schrijnend, kijk maar eens naar DIT FILMPJE

Als je dit ziet gebeuren, denk je dan aan diefstal ? die mannen zijn op nog geen halve minuut weg met je wagen hé…

ze hebben zelfs hulpwielen voor 4×4 voertuigen, of wagens op handrem, dan duurt het 50 seconden…

PT

Dat heb je helaas te danken aan de laksheid van justitie hier in Belgie. Tegenwoordig moet je voor diefstal nog niet meer gaan zitten, … toch geen plaats.

[quote=”RSR”:3pu7z9cz]Mja toch soms niet voor 100% hoor, VV2 is beter dan de oudere systemen.[/quote]

Kvind het erg da ze van uw gerief niet kunnen afblijven ….. Kzit met 3 startonderbrekers zelf gemonteerd met 3 verschillende knopjes ,goe weggestoken en stuurslot in vorm van base ball knuppel da kan soms nog is van pas komen bij verkeersagressie ma da ge u zo moet wapenen en beveiligen tis straf aant worden 👿 👿

Mja toch soms niet voor 100% hoor, VV2 is beter dan de oudere systemen.

Hoe, wat bedoel je nu juist Luc?
                        Dat een alarm goed is toch hè? ❓

Vanaf 964 is het iets moeilijker maar als er een alarm op staat dan is het zeker gedaan.

Luc

PT

🙁 Als ze je auto echt ‘moeten’ hebben, dan zijn ze er hoe dan ook mee weg, maar is deze oudere generatie porsche dan echt zo makkelijk te stelen ? In ieder geval sterkte !!

het is inderdaad erg… maar sommigen hebben soms wel echt pech! Ik ken persoonlijk iemand die het nu voor de tweede keer zitten heeft; gestolen uit zijn garagebox. En weet je wat het mooiste is; de verzekering (omnium met diefstal!!) weigert nu te betalen, omdat ze zeggen dat dit verdacht is dat dit reeds een tweede maal dezelfde persoon overkomt, en daarom beschouwen ze dit als ‘verdacht’!! En de miserie begint weer…

Hoe dan ook, ook van mijn kant uit alle oprechte medeleven voor de mensen in deze situatie alhier!

k’zou het niet willen meemaken ! Sterkte en hopelijk snel beter nieuws .

Anoniem

😥 😥 😥
                                  Blijf het zeggen diefstal ook mijn grootste schrik. Hopelijk vinden ze Uw wagen snel terug!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.