Lap men dak al kapot na 3 dagen ???

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Lap men dak al kapot na 3 dagen ???

• Maker
    Discussie

• luc

Amai ik begin al goed met men nieuwe auto
      De zaterdag men porsche boxster eindelijk gaan halen en het begint al goed
      Men dak gaat al niet meer automatisch open wat nu (nog wel garantie op normaal )
      ik zie tussen men dak 2 stangen met daarop 2 plastieke witte topkes die zijn afgebroken
      ik denk dat dit de stangen zijn om de kap open te duwen
      Is dit nen zware kost ??? ik ben juist naar Porsche Antwerpen geweest maar die kon er geen bedrag op plakken 100 a 400 euro kon het zijn :-(((((

Is dit al bij iemand voorgevallen ??? of doe ik iets verkeerd ???

mvg Luc

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Anoniem

Is hier op het forum nog een draadje van.

https://porscheforum.be/forum/12-boxster/80431-dak-stuk#80442

luc

Yep das waar maar ik moest eerst naar een porsche garage gaan om te horen wat het zou kosten en wat er eigenlijk aan is maar daar konden ze geen prijs op plakken en ze moesten het eens bekijken wat de oorzaak zou zijn
          😥
          Maar ik wou is weten of er nog personen zijn die het ook al hebben gehad of wat de reden zou kunnen zijn

mvg Luc

Luc,

je hebt deze wagen okkazie gekocht bij een handelaar dan heb je toch recht op 1j garantie?

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.