Layout-structuur Porscheforum

Home Forum Porscheforum mededelingen Layout-structuur Porscheforum

• Maker
    Discussie
  • Zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt zijn we aan het experimenteren met de structuur achter het forum, de layout zeg maar, om het forum duidelijker en overzichtelijker te maken… de eerste dagen zal dit misschien nog niet meteen het geval zijn, maar we werken dan ook volgens een live trial and error principe waardoor jullie tijdens het live testen ook jullie mening kunnen ventileren, alle tips en opmerkingen zijn welkom en er zal in de mate van het (technisch) mogelijke rekening mee gehouden worden.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
    • Mag ik dan even vragen welke extra vermeldingen jullie graag onder je username gezien hadden?
      Er zijn de laatste weken enkele fouten uit de backoffice van het forum gehaald, (de sponsorbalken die over de berichtentab van het profiel kwamen en dergelijke), maar verder hoort er niets gewijzigd te zijn, wat de voorstellingsproblemen betreft, de regels voor het gebruik van het forum staan duidelijk uitgelegd in de daarvoor aangemaakte topic, er wordt gezocht naar een manier om een script aan te maken dat je de eerste x aantal posts enkel in de “voorstel” topic kan posten, maar daar is nog geen pasklare oplossing voor, zoals al diverse keren eerder gevraagd als iemand daarin kan helpen, of iemand kent die daarin kan helpen, pm me dan.
      Ik kan wel een captcha aanzetten bij de eerste 5 posts, maar dit is uiteraard niet hetzelfde…en bied nog geen garantie dat iemand zich eerst gaat voorstellen…

Reys +1

Anoniem

Ik deel het gevoel hierboven beschreven.

Anoniem

Wilde er eerst een topic over starten, niet dus. Dan maar hier gepost.

Nu iedereen het moe geworden is de nieuwkomers om een voorstelling te vragen zijn nu ook nog eens de extra vermeldingen onder onze username verdwenen…

Sorry, eerder al aangekaart, ‘t gaat de verkeerde kant op 🙁

Begin mij hier op ‘t forum steeds minder op mijn gemak te voelen, vandaar!

Nee want dan kon ik op het nederlandse en belgiese tegelijk zijn. 😎 klik en klik en klik nu op Chrome favorieten :first:

[quote=”bully” post=86692]Thanks mushroom, ik zal porscheforum.be ook bij de favorieten zetten bij Chrome.[/quote]

Was dat nog niet zo? 👿 ruzie :wtf:

😉 :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=86642]FF is Firefox 😉

Indien nog vragen, just shoot…
                  Anders neem ik wel even je pc over met Teamviewer…[/quote]Thanks mushroom, ik zal porscheforum.be ook bij de favorieten zetten bij Chrome.

Wim, jouw probleem is dan ook niet gerelateerd aan de browser.
                    Bully, jouw laptoppie doet wel automatisch updates, maar Microsoft is nogal beschermend tegenover zijn eigen producten en die gaan dus niet zomaar een browser van een “ander merk” als update op jouw pc lanceren als wel integendeel.
                    IE is dus de enige van Microsoft, de rest is eigenlijk piraterij.

[quote=”mcklusky” post=86660]heb jij je internet explorer al eens geupdate Bully, dan hoort het te werken hoor…[/quote]Wist niet eens wat dat is, IE, Chrome, FF, dacht dat m’n laptoppie automatisch update, afijn ik heb ook nog Chrome en daar zit ik nu op en die doet het wel. :drink:

Wim

Ik heb FireFox, maar kom er wel uit, ben al wat dingen aan het nalopen en checken.

BTW, ik had het probleem ook met IE8 hoor David…
                          Installeer gewoon Firefox and never loock back.

Wim

Ik kom er wel uit David. 😉

het probleem is dat als we voor alles nieuwe knopjes moeten gaan bijmaken het overzicht weer helemaal verloren gaat, bovendien moet je dan de broncode van het kunena forum gaan wijzigen, en geloof me als we daarin gaan rommelen zijn we ver van huis met de werking van het forum… daardoor hebben we ook dat probleem met die balken (sponsors ed) dat maar niet opgelost raakt…

Wim

Oké, en had het al eens gelezen David, maar dan moet ik zelf achter een fout bij ij in het systeem gaan zoeken, want werkt bij mij dus niet.
                                Vond dit onderaan trouwens wel makkelijker. 😳

@ Wim die knop staat er , moet je gewoon even zelf aanvinken dat je dat wil, rechts bovenaan als je een bericht maakt/typt, dit werkt wel niet als je op snel antwoord klikt…dan krijg je de geminimaliseerde versie.

Dit heb ik reeds eerder uitgelegd mét foto zelfs.

De knopjes staan hier:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.