Layout-structuur Porscheforum

Home Forum Porscheforum mededelingen Layout-structuur Porscheforum

• Maker
    Discussie
  • Zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt zijn we aan het experimenteren met de structuur achter het forum, de layout zeg maar, om het forum duidelijker en overzichtelijker te maken… de eerste dagen zal dit misschien nog niet meteen het geval zijn, maar we werken dan ook volgens een live trial and error principe waardoor jullie tijdens het live testen ook jullie mening kunnen ventileren, alle tips en opmerkingen zijn welkom en er zal in de mate van het (technisch) mogelijke rekening mee gehouden worden.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
    • lijkt me idd een IE6 probleem, heb jij je internet explorer al eens geupdate Bully, dan hoort het te werken hoor…

Wim

David, kun je ook de knop voorbeeld terug plaatsen als je een antwoord wilt plaatsen, is wel handig voor je dan iets met foto’s of een link wilt plaatsen, kun je dit even checken of het goed gaat, ander kun je nadien weer gaan wijzigen. 💡

FF is Firefox 😉
          Jij hebt er niet alleen last van, ik ook, althans mét IE (Internet Explorer)

IE en FF en Google Chrome en Safari zijn allemaal webbrowsers, die dienen dus om ‘t net af te schuimen. FF staat overal bekend als de beste. IE als de slechtste.
          FF kan je gratis downloaden van betrouwbare servers, hier bvb:
          http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/

Installatie is een fluitje van een cent alhoewel je best de custom installatie kiest om niet vergeven te worden van toolbars en dergelijke (niets is nooit echt gratis weet je wel ;)).

Indien nog vragen, just shoot…
          Anders neem ik wel even je pc over met Teamviewer…

[quote=”Mushroom” post=86628]Internet Explorer probleem…

Heb het niet meer sinds ik Firefox geinstalleerd heb.
            …[/quote]Ben geen computerbink, hoe installeer je dat/wat is ff en waarom heb ik er alleen hier last van?

Internet Explorer probleem…

Heb het niet meer sinds ik Firefox geinstalleerd heb.
              Al jaaaaaaaaaaren zegt iedereen me om FF te installeren, maar behoudsgezind als ik ben toch maar steeds blijven verder knoeien met IE.
              Had ik het geweten ik had veel eerder FF geinstalleerd…

[quote=”bully” post=85776]Bij mij valt de balk weg waar de img en url instaat. Als ik wil antwoorden dan staat de balk er maar valt binnen een paar seconden weg.Allez alles doet het weer 8)[/quote]Doet het weer niet, de url’s 😯

[quote=”vawilliam2003″ post=85708]Ik vind het momenteel allemaal wel OK :respekt:

Ik wil zeker nog schrijven dat er goed werk werk geleverd aan het forum.
                  Dus doe zo voort :applaus:[/quote]

Ik van mijn kant wil ook even benadrukken dat dit allemaal zonder onze sponsors niet gelukt zou zijn, want ook deze aanpassingen hebben intussen weer de nodige facturen tot gevolg gehad, en… we zijn er nog niet, gelukkig kan ik ook heel wat zelf aanpakken 😀

van die FB of andere media buttons is het idd de bedoeling dat je de posts die je hier doet ook op je eigen profiel op de desbetreffende mediasite kan plaatsen, dat is speciaal gedaan voor de bloggers onder ons die hun hobby ook op hun mediasite willen delen. Wat die porscheforum facebook pagina betreft, daar heb ik echt de tijd niet voor om ook dat nog eens op te zetten en te onderhouden, kunnen we misschien eens bespreken onder de moderatoren, maar ik zie daar het nut niet echt van in… alles wat je daar kan, kan je ook hier op t forum… dus waarom daar dan nog eens dubbel werk in steken ?

Bij mij valt de balk weg waar de img en url instaat. Als ik wil antwoorden dan staat de balk er maar valt binnen een paar seconden weg.Allez alles doet het weer 8)

Zo’n FB button is wel leuk – maar alleen als die dan ook naar een PF.BE page op facebook verwijst .. en niet zoals nu dat ik op m’n eigen profiel plaats wat hier gebeurt … :wtf:

goed werk, doe zo verder.
                          En ook voor mij, die link naar Facebook en andere toepassingen hoeft echt niet…

Trouwens, tekst is weer groot en perfect leesbaar, dus probleem blijkbaar opgelost.

Anoniem

Ik vind het momenteel allemaal wel OK :respekt:
                            Is inderdaad een beetje wennen.
                            Voor mij is het nu een beetje zoals alles wat word geüpdatet.
                            Je kan meer op eenzelfde scherm, wat alles drukker maakt.
                            Dat krijg je als je iedereen een plezier wil doen 😀
                            Zo is bvb de balk met alle mogelijke links naar facebook en dergelijk voor mij eerder overbodig daar ik dat allemaal niet gebruik.
                            Echter begrijp ik goed dat er vele mensen zijn die dat wel zullen gaan gebruiken.
                            Dus ik zal dat wellicht volgende week al niet meer opmerken, we leren snel om bepaalde dingen te negeren die wijzelf niet belangrijk vinden 😆

Ik wil zeker nog schrijven dat er goed werk werk geleverd aan het forum.
                            Dus doe zo voort :applaus:

Anoniem

Het is er zeker niet minder goed op geworden .
                              Gewoon even wennen .Elke verandering vraagt een aanpassing eens erdoor gaat alles meestal vlotter .

Wim

Heb ik David ook al over ingelicht, kan inderdaad iets duidelijker.

Voor de rest denk ik dat je even moet wennen aan de nieuwe indeling, maar dat gesorteerde van de Porsche modellen is echt een goede stap in de richting.
                                Zit iedereen die daar wat van wilt weten in de goed categorie, anders was het zoeken in de technische draadjes. 💡

kvind het niet meer echt overzichtelijk
                                  nieuwe posts zijn ook niet meer zo duidelijk aangegeven

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.