Layout-structuur Porscheforum

Home Forum Porscheforum mededelingen Layout-structuur Porscheforum

• Maker
    Discussie
  • Zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt zijn we aan het experimenteren met de structuur achter het forum, de layout zeg maar, om het forum duidelijker en overzichtelijker te maken… de eerste dagen zal dit misschien nog niet meteen het geval zijn, maar we werken dan ook volgens een live trial and error principe waardoor jullie tijdens het live testen ook jullie mening kunnen ventileren, alle tips en opmerkingen zijn welkom en er zal in de mate van het (technisch) mogelijke rekening mee gehouden worden.

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
    • [quote=”911_NL” post=85412]
      Last but not least = mijn avatar + welkom, 911_NL laatste bezoek: Vandaag + loguit knop veels te duidelijk, onnodig en MI storend in beeld ..[/quote]

Hey 911_NL , als je rechts op het rode balkje op het – tekentje duwt in het vierkantje, dan verdwijnt de voor jou onnodige en storende avatar + welkom + laatste bezoek en dergelijke.

welkom.jpg

[quote=”Sigrid” post=85479] Antwoord onderwerp Abonneer Favoriet Nieuw onderwerp

Deze woorden hebben bij mij nu verschillende kleuren,

Eén kleur vind ik persoonlijk duidelijker.[/quote]

Hoi Sigrid, ik heb dit even gecheckt op diverse computers en met diverse browsers en ik zie overal zwarte blokjes staan met witte letters ? Kan je mij eens een printscreen sturen van wat jij ziet ?
        Kan je me ook eens vertellen met welke browser jij surft en ook (belangrijk) welke versie hiervan ?

Heeft er nog iemand hetzelfde fenomeen als Sigrid ?

Het hoort er zo uit te zien;

blokjessigrid.jpg

Sigrid anders moet je eens proberen om Ctrl + F5 in te duwen, dat is voor pc, op Mac, zal het iets met het appletje zijn, maar wat nog… k hebb geen mac en dus geen idee ? In ieder geval moet je je cache leegmaken, dan is dit probleem meer dan waarschijnlijk opgelost.

[quote=”Bert V.” post=85467]
          K’moet echter wel zeggen dat het vroeger iets duidelijker was om te zien wanneer er een nieuw bericht was.
          [/quote]

Vroeger was het een groen mapje voor een nieuw bericht en een blauw mapje voor reeds gelezen berichten, het vloekte een beetje met het geheel…

Nu hebben we een zwart mapje met rode rand voor de gelezen berichten en een rood mapje voor de nieuwe berichten, deze icoontjes zijn echter maar een eerste testcase, die gaan waarschijnlijk nog aangepast worden naar Porschestyle icoontjes.

Antwoord onderwerp Abonneer Favoriet Nieuw onderwerp

Deze woorden hebben bij mij nu verschillende kleuren,

rd

Eén kleur vind ik persoonlijk duidelijker.

Ik zie dat er weeral redelijk wat veranderd is. Het ziet er netjes uit!
              K’moet echter wel zeggen dat het vroeger iets duidelijker was om te zien wanneer er een nieuw bericht was.

Maar dat is mijn mening, misschien moet ik er nog aan wennen.

Gr Bert

Smileys zijn voorlopig weggehaald omdat ze niet werkten,
                de previewvenster is toch identiek als vroeger, is trouwens op verzoek van velen weggehaald…
                trouwens als je dat één keer ingesteld hebt blijft het toch zo staan, dus dan werkt het toch net als vroeger ?

Voor zij die het niet vinden.

preview.jpg

[quote=”mcklusky” post=85424] (net boven de emoticons/smileys)

Smileys daar word aan gewerkt, maar is vooralsnog niet simpel… [/quote]

Maar goed, ik heb het gevonden – en vond (eerlijkheidshalve) het oude beter 😉

[quote=”911_NL” post=85412]
                    Ik zie dat de “bekijk” – of preview-button verdwenen is – en kan dus niet zien hoe mijn eigen bericht geplaatst zou worden = jammer.[/quote]

Dan heb je het “terug online” draadje niet goed gelezen 911_nl, ik zal hieronder nog even copy pasten wat er stond hierover;

Voor zij die graag een voorbeeldvenster hebben, je kan dat instellen, als je een bericht of een antwoord aanmaakt dan zie je boven het typevenster (net boven de emoticons/smileys) op de keuzebalk/aanmaakbalk rechts 2 vierkantjes staan die onderverdeeld zijn, daarmee kan je instellen of en waar je dat voorbeeldvenster wenst… voorbeeldvenster onder of voorbeeldvenster rechts, ik gebruik dat nooit dus voor mij hoeft dat niet, voor zij die het dus zo gewoon zijn, even aanklikken en walla !

Smileys daar word aan gewerkt, maar is vooralsnog niet simpel…

Dat balkje waar je avatar en dergelijke staat is een noodzakelijk kwaad in de opbouw van het forum, maar ook dat zullen we op termijn eens gaan bekijken.

Ik was al het een en ander tegen gekomen … aan veranderingen over de dagen.

Ik zie dat de “bekijk” – of preview-button verdwenen is – en kan dus niet zien hoe mijn eigen bericht geplaatst zou worden = jammer.

Smileys (emoticons) … eerste terug van die Joekels, nu niks meer …

Last but not least = mijn avatar + welkom, 911_NL laatste bezoek: Vandaag + loguit knop veels te duidelijk, onnodig en MI storend in beeld ..

Verder voorlopig niks te zeuren 😉

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.