le mans

Home Forum Porsche Talk le mans

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand iets meer wanneer porsche met de LMP1 wagen op de proppen komt??
    Er was sprake van op eurosport tijdens de 24u van le mans.
    This te hopen snel,want kben die winnende audi’s moe gezien 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • 😀 zou me eigenlijk niet verbazen,
      kga me er eens in verdiepen 😀

PB

Wel ik d8 halfweg de jaren 80, Sauber eerst “zonder mercedes teken” rondbolde.
        En pas toen ze echt begonnen te winnen begin jaren 90 ,
        het plots echte mercedessen werden. Maar ik kan me vergissen. :mrgreen:

Idd,hoe ze het klaarspelen op zo’n korte tijd alles herstellen :respekt:
          Veel slaap zit er in zo’n 24u ook niet in 😆

hoe bedoel je PatrickB ivm mercedes??

Dankzij zijn ongebruikelijke interventie is de auto wel in de pits geraakt en zelfs aan de finish.
            Wel hoedje af en :respekt: voor wat de mecaniciens presteren tijdens zo ‘n wedstrijd.

Hopelijk zal ie zn porsche ietsje met zachtere hand behandelen!! 😆
              Kheb nog nooit zo iemand aant werk gezien 😀
              Dat ie maar veel technologie meebrengt na porsche.

PB

Mercedes heeft dit trucje in de F1 ook geruime tijd gedaan, als ik me niet vergis. 😎

Aan het testen: dat zal wel. Zo ‘n LMP1 bouw je niet op 1,2, 3.
                  Maar in een Audi 😯
                  Jumping to conclusions? 😕

Dat is inderdaad een denkpiste waarin je wel eens gelijk zou kunnen hebben, Funny :first:

Dus je mag aannemen dat Porsche al flink aan het testen is maar zogezegd in een Audi met Porsche technologie .

:happy:

[quote=”Funny” post=100589]Die Romain Dumas die met de Audi eruit ging is toch een fabrieksrijder van Porsche of niet ?[/quote]
                          Daarom dat hij de Audi gesloopt heeft hé. :drink: 😉

LINKJE

Jawel, je bent goed geinformeerd, als je op het linkje klikt heb je nog meer info over hem.

Die Romain Dumas die met de Audi eruit ging is toch een fabrieksrijder van Porsche of niet ?

jammer dat toyota er zo snel met beide wagens uit lag,waren sneller dan audi,(5sec rapper op het recht stuk?)
                                ging spannend worden 😆
                                Volgend jaar beter!!
                                De wagen van toyota leek me heel erg op die van peugeot,chassis over genomen? 😥
                                Hopelijk komen ze nog terug!!

Ik heb veel gekeken dit weekend, wat een overmacht van Audi.
                                  Niks kon op tegen dat geweld.

Idd jammer van die Nissan, was een prachtig ding.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.