Le Mans Bugatti

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Le Mans Bugatti

• Dit onderwerp bevat 30 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie

• 123

Het zal een druk jaar worden, net bij PCF aangesloten, gaan ze op 10 maart al naar Le Mans.
      Sold.

Het is wel het kleinere Bugatti circuit, maar het gaat toch mooi over de Start/Finish door de grote grand stands
      Dan door de Dunlop Curves !..

Afgezien van en grote winst op de Lotto is dat denk ik as good as it gets..

En dit is ook interessant
      https://www.assurancepiste.com

Franse trackday insurance, is daar verplicht
      maar de dag prijs valt goed mee

dekt ook Spa of de Ring als je da wil

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • Tussentijds verslag? :popcorn:

0
        123

raceballen versjitterd, ik ga maar beter niet in de car wrap biz gaan.
          gewoon geen geduld voor zoeen zever.

Dan maar geen race ballen… en gewoon karren met dat ding.

c’est parti !

0
          123

Ze is gewassen, nog 2 sleeps

Morgenochtens nog puntjes op de i zetten , nog wat plakkers er bij en rond de plakkers es wa polishen.
            rond de middag aanzetten.
            Kga wat trappisten meepakken om wat te netwerken daar
            De Fransen appreciëren zoeen gestes en connecties in Le Mans zijn nooit slecht om te hebben.

Tribute to Grandpa

0
            123

neenee, die nummers zijn nie van mij, ik heb enkel witte raceballen besteld
              zit overigens nog te wachten op levering, die stomme pitney bowes international shipping van Ebay is verschrikkelijk traag

nog 4 sleeps al zijn de sleeps redelijk slecht de laatste dagen..
              kmoet de DVD le mans op repeat zetten of ik geraak niet in slaap, en elke keer de crash/ambulance scene komt schiet ik wakker

0

Je gaat niet alleen precies want voor 69 moet je met 2 zijn..

0
                123

masjien staat met haar kont omhoog en verse pul olie erneffest.
                  trek ogen er al op
                  Raceballen besteld

niet de mijne maar trekt er goed op 😀 voorbeeldje
                  Minstens 5 % rapper met dan zonder en op een 2.7 heb je alle beetjes nodig…

GPS reeds ingesteld

nog 6 sleeps.

0

Volgens kan je nu al niet meer slapen en ben je reeds aan de countdown begonnen; in all geval veel en veilig plezier next week op het Bugatti Circuit

0
                    123

Nog 7 sleeps till depart to holy land, en 8 sleeps till launch 😀
                      Prelaunch TLC
                      onnodige dingen eruit ( privacy screen achterklep, bagagenet, vloermatten, 2 kg handleiding, buiten!
                      Sleep haken erop
                      koelsysteem ontluchten (niks) en bijvullen (niks nodig)
                      Remmen zijn al recent gespoeld en ontlucht.
                      pentosin van de stuurbekrachtiging is ook in orde

De binnenste geluids demping van het motordeksel bleek redelijk gaar , rot te zijn, lijm liet los.

Dus die is er ook af gehaald… scheelt weer 0.2 kg natuurlijk 😀
                      Moet nog kijken of ik het vervang of zo laat.
                      Klein beetje inlaat geluid misschien, maar de dikkere top cover met zware geluids isolatie zit er ook not tussen..

vuil en bladeren uit de radiators geblazen

Nog te doen eens mijn voorraad olie filters binnenkomt, verse olie en filters
                      En dan is het GAME ON

0
                      123

Ik zit er gewoon in, ben al naar event in Autoworld geweest.
                        Leken me vriendelijk tot en met , mijn frans is niet perfect maar er is goeie verstandhouding en ik krijg zelfs links en rechts nederlands terug.
                        Zitten uiteraard een nest rakkers tussen met een zwaarder portefuille dan ik, maar kreeg niet het idee dat ik te min was. stonden daar die zeldzame bakken te bekijken en bespreken..
                        En ze leken me toch wel ferm geinteresseerd in een aantal dingen die ik kon vertellen over bepaalde mensen in de US die ik ken via Pelicanparts en zo en mijn historiek met de 73S en MFI.

Als je lid wil worden kan via hun website, zet mij als peter en betaal voor 31/1 en je moet maar 175 betalen ipv 200..

Je krijgt gewoon 15% korting op P-days dus dat kan ook al oplopen en maakt het lidgeld meer dan goed qua ROI.
                        Ook korting op de Porsche shop en nog wat dingen..
                        en wie veel events doet krijgt einde jaar goodies en apparel..
                        Lets face it, 175 -200 euro is nu ook de wereld niet, mijn schietclubs vroegen veel meer per jaar.

De communicatie op email en website is soms beetje chaotisch, mailing uitsturen voor iets dat nog niet op website werkt enzovoorts (website is deels uit Stuttgart geregeld), maar er is voor zover ik kan zien echt wel goodwill.

0

Hoe zit dat nu bij die PCF Vandamme ?
                          Heb daar een tijd geleden ook achter genformeerd om aan te sluiten, maar ik had niet de indruk dat ze zaten te wachten op een Vlaming want mijn bericht bleef gewoonweg onbeantwoord. Hou me eens op de hoogte hoe dat allemaal bevalt aub.

0
                          123

Om al beetje in de sfeer te komen :

Le Mans Circuit Bugatti Porsche Driving School

0

Interessant topic inderdaad. Benieuwd naar jouw ervaringen en bedankt voor de verzekeringstip!

0

Superinteressant Vandamme. Zowel de trackday als de verzekering. Keep us posted please !

0
                                123

évidemment

0

Wij verwachten een omstandig verslag :up:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.