Le Mans Classic 3/4/5 Juli 2020 eh … 2 t/m 6 natuurlijk !

Home Forum Porsche Uitstappen Le Mans Classic 3/4/5 Juli 2020 eh … 2 t/m 6 natuurlijk !

• Maker
    Discussie
  • – KLIK – hier voor het topic van Johann inzake LMC 2016

– KLIK – hier voor het topic van 2018

Het idee is om wederom meerdere plaatsen naast elkaar op de privé camping van SpeedChills (Bleu Sud) te regelen, zodat we samen toch wat meer ruimte hebben.

Le Mans Classic 2020 is van Vrijdag de 3de Juli tot en met Zondag de 5de Juli.

Mijn planning is om al op Donderdag de 2de Juli die kant op te rijden, zodat we écht mooi op tijd zijn.
    Huiswaarts gaan kan dan of op Zondagavond de 6de of op Maandagmorgen de 6de Juli.

Voor jullie rest dan natuurlijk de hamvraag: wat kost het ??

Dat is helaas nog niet bekend, maar reken ongeveer op het volgende

De prijs voor deelname door één persoon (1 auto – 1 tentje) bedraagt hiermee € 595,- *
    De prijs voor deelname door een duo (1 auto – 1 tentje) bedraagt hiermee € 925,- *

De prijzen zijn voor 1 standplaats waar Porsche en tent op komen te staan. De prijzen zijn inclusief toegang tot het circuit, de paddock en 1 tribune. De Prijzen zijn inclusief avondeten en ontbijt.

* wisselkoers € vs. GBP afhankelijk 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Prijs-Kwaliteit niet slecht gekozen.

Wellicht dat men inmiddels je van te voren een vaste plaats aanbiedt of heeft gegeven, maar eerder was dat niet zo.

Wilde je dan een beetje gunstige plek hebben, moest je op tijd zijn.
      Plek zal er wel zijn, maar direct naast bijvoorbeeld de toilet-unit zou niet mijn keuze zijn 😀

[quote=”911_NL” post=278600][quote=”gdpsuz1982″ post=278573]camping Maison Blanche.

eerste keer Le Mans Classic…altijd spannend 🙂 [/quote]
        Zorg dat je voor Maison Blanche op tijd bent, zodat je nog keuze hebt waar je kunt (gaan) staan 💡
        Het voordeel van MB is dat je binnen de muren van het circuit staat … maar dat is MI ook het enige 😉
        [/quote]

euh…waar zit het addertje ? ik veronderstel toiletten en douches, toch ?
        ik heb een ‘rang’ en ‘space’ gekregen, zou over plaats van 32 m² gaan…da’s toch ‘all we need’ ?

of heb ik hier iets gemist ? slecht gekozen ?

😳 🙁

Zojuist vernomen dat Oprichter en Directeur Neil Matthews het bedrijf Speedchills onlangs heeft verlaten en hiermee het private camp is komen te vervallen. (In tegenstelling tot wat de web-site nog zegt)

Speedchills is overgenomen door Travel Destinations LTD (o.a. EVent Tents) wat andere mogelijkheden geeft.

Zij die ingeschreven hebben, hebben zojuist een mailtje ontvangen .. check je mailbox :respect2:

123

Het blijft een onmogelijkheid voor Nederlanders om mijn naam niet te splitsen he 😀
            Zelfs toen ik mijn bankkaart haalde in 2002, ABN,
            Vandamme , 1 woord op de kaart, niet splitsen
            nee hoor.. splitsen !!!

[quote=”gdpsuz1982″ post=278573]camping Maison Blanche.

eerste keer Le Mans Classic…altijd spannend 🙂 [/quote]

Zorg dat je voor Maison Blanche op tijd bent, zodat je nog keuze hebt waar je kunt (gaan) staan 💡

Het voordeel van MB is dat je binnen de muren van het circuit staat … maar dat is MI ook het enige 😉

Qua treintje … wij rijden op Donderdag ochtend al die kant op – als je ook die dag al naar Le Mans vertrekt, kan je rustig onderweg ergens aansluiten.

Maar zoals Van Damme al schreef: er is genoeg onderweg te zien – en hoe dichter je op de UK routes (of dichter bij Le Mans) komt, des te meer je ziet aan leuke, aparte, unieke, zeldzame en ‘wannahave’ auto’s 😀

123

je zal min of meer de ganse weg allerhande liefhebbers auto’s zien, hordes porsches, lotus, jags, van alles.
                en reken erop overal high speed gendarmerie motos die in squadrons jagen

Niet dat ik er mij veel van heb aangetrokken , heb ganse rit gevlogen , de key is goeie Situational Awareness , spiegels continue scannen…

Maar goed, ze waren alomtegenwoordig.

Ik wacht nog, al ik ergens via PCF op een parade geraak anders ga ik dit jaar niet gaan..

camping Maison Blanche, grandstand, paddock,… –> zonet betaald !

eerste keer Le Mans Classic…altijd spannend 🙂

vertrek op donderdag vanuit Oost-Vlaanderen, wil gerust samenrijden als er nog liefhebbers zijn…?

[quote=”gdpsuz1982″ post=278178]ik was van plan wat Belgisch bier mee te nemen, maar dan moet ik het uiteraard kunnen koelen…vandaar de vraag naar beschikbaarheid ‘elektriciteit’… dus niet op de Blue Sud noch op de Nord, meen ik hier te mogen opmaken… [/quote]

Op Blue Nord Sowieso niet .. dat is echt basic!
                    Blue Sud zou je een verlengkabel uit kunnen leggen, maar ik weet niet of de organisatie daar blij mee is, ookal gebruikt bijna iedereen de aansluitingen om telefoon, tablet en laptop op te laden .. of hun luchtpomp ver de matras op aan te sluiten,

Tot nu toe hebben wij onderweg gekoeld met de 12V aansluiting van de Porsche – en ter plekke hebben we ijs gehaald bij de MacD – en dat in de koelbox gekiepert 😉

Let wel, dit was geen softijs, maar ijs wat ze normaliter in de frisdrank doen :sarcastisch

123

kan zijn, maar om van glamping te spreken was het me toch wel iets te rudimentair…

[quote=”vandamme” post=278355]het was beter dan gewoon op Blue Nord, daarniet van.[/quote]

Speedchills bood op Blue Sud ook van te voren opgezette tentjes met veld-bedjes aan 😉
                        Je kon het tentje en bedje dan huren – of zelfs kopen … bij dat laatste moest je het dus wel zelf afbreken en mee naar huis nemen 😀

Bij de prijs in mijn eerste bericht hier zit ook ontbijt en diner … wat “Travel Destinations Event Tents” niet aanbiedt … en aan hun set-up te zien staat je geliefde auto (Porsche) daar ook niet naast de tent 🙄

Maar ik ge wel eens informeren of je bij hun ook zonder overtocht kan boeken en wat dan de uiteindelijke prijs p.p. is ….

123

lol… “glamping” …

Ik heb het gezien in 2018, het was beter dan gewoon op Blue Nord, daarniet van.
                          Maar “glamping” lijkt me toch echt wel een beetje optimistisch

[quote=”gdpsuz1982″ post=278179]de boekingen lijken trouwens al open ? op de officiële site staat ‘vanaf november’ … maar op deze site staat ‘bookings are open now’
                            [/quote]

Dat je bij die organisatie een pakket met tentje en tickets kan boeken wil nog niet zeggen dat de officiele toegangskaarten al beschikbaar zijn.
                            Deze Glamping organsatie neemt dus wel enig risico …. maar dat zal wel ingedekt zijn in hun algemene voorwaarden.

[quote=”gdpsuz1982″ post=278180]
                              hey 911_NL…op onderstaande map…waar is die Blue Sud ? de Nord heb ik gevonden…

https://lemansrace.com/wp-content/uploads/2017/02/LMC-Map-1.jpg%5B/quote%5D

Er vlak naast ,,,

… onder Maison Blance (wat binnen de muren van het circuit ligt)

123

[quote=”gdpsuz1982″ post=278178]

Vandamme, ga je volgend jaar terug ?[/quote]

Kweet het nog nie. Maar tenzij ik ergrns op een parade lap of zo geraak waarmee ik over t grote circuit een anderhalf toertje of 2 aan beetje snelheid mag meedoen . denk ik van niet.

Dan spaar ik liever de dineros voor een trackday of 2.

clm was geweldig voor een keer op een weg. maar de hoofd gedachte voor mij was ok. hoe geraak ik daarop met mijn eigen spel.

8 maand later was t gank en heb ik het kleine Bugatti circuit gedaan ginder. door de tribunes op snelheid en vond leuker dan het staan kijken op clm.

ik ben nie echt aan car shows en zo. clm is geweldig en moet je keer gezien hebben daar nie van.
                                maar het is veel autos kijken. overdaad schaad zeggen soms 🙂

[quote=”911_NL” post=278171][url=https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=1150357#p1150357]
                                  Het idee is om wederom meerdere plaatsen naast elkaar op de privé camping van SpeedChills (Bleu Sud) te regelen, zodat we samen toch wat meer ruimte hebben.[/quote]

heY 911_NL…op onderstaande map…waar is die Blue Sud ? de Nord heb ik gevonden…

https://lemansrace.com/wp-content/uploads/2017/02/LMC-Map-1.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.